Spoed: Tips Moxa-behandeling bij stuit in (Zuid)-Limburg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zuss, 31 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Ik kom net bij de verloskundige vandaan en mijn baby blijkt in een stuit te liggen. Ik ben precies 34 weken zwanger nu. Ik ben met spoed op zoek naar tips voor een moxa-behandeling in (Zuid-)Limburg. Wie kan mij helpen?
    Alvast dank!

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik woon zelf ook in Zuid-Limburg maar zou het zo niet weten, kon je verloskundige je nergens naar doorsturen dan? Ik geloof sowieso dat een kindje tot 36 weken zelf nog kan draaien.

3. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Geen adres voor je. Maar maak je niet te druk. 34 weken is nog vroeg. Hier van de derde in verwachting en eerste twee pas met 38 weken gedraaid naar hoofdligging. Nog nooit in hoofdligging gelegen.
    Nu deze week pas voor de eerste keer in hoofdligging en morgen 37 weken. Relax

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Kijk anders even hier: Moxatherapie bij stuitligging - Stuitlig.nl

Die sturen alles voor moxa therapie op volgens mij, met instructie dvd... Kan je man of vriend moxa bij je doen. Ook kan je nog bij een acupuncturist informeren

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hypnotherapie heeft ook goede resultaten !

6. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, dank voor jullie reacties. Ik was echter opzoek naar tips (geode ervaringen) met een moxa behandelig in (Zuid)Limburg...

Ik heb gelukkig al een fijn telefoongesprek gehad met een hele aardige mevrouw wat meteen goed voelde en voor aanstaande vrijdag een afspraak kunnen maken.

7. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ervaring met moxatherapie heb ik uiteindelijk niet gehad aangezien ze net zelf gedraaid was maar Sabine Schmitz zou mij gaan helpen. Ze zit in Heerlen en ik denk dat ze ook nog in amsterdam zit(ze heeft 2 praktijken).
    Een heel aardige mevrouw die zelf ook vroedvrouw is geweest en zich nu meer met acupunctuur bezig houd.

Deel Deze Pagina