Zorgverzekering met bril vergoeding. Welke?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Die lui bij de Hans anders zette bij mijn dochter de vreselijkste brillen op en deden alsof het zo mooi stond. Vreselijke service dus, niet geloofwaardig. Ik ga met haar naar een speciaalzaak, betaal daar liever iets meer voor en dat ik serieus genomen word.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier allebei de kinderen en wij een bril. Geen verzekering die daar tegenop weegt. 1x per 2 jaar een vergoeding, ze moeten volgens de oogarts waarschijnlijk 1x per half jaar met geluk 1x per jaar nieuwe glazen. Helaas geen verzekering waar we wat aan hebben. En als je al korting krijgt, dan is de premie zo hoog!

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    die ga ik even onthouden! ben helemaal niet thuis in brillen en we mogen 19 december pas naar de oogarts

4. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    315
    39
    28
    omgeving rotterdam
    Wij zijn bij de iza verzekerd en krijgen voor onze dochter €187 tot 16 vergoed. Moeten zelf wel iets bij betalen maar hebben we leder jaar een nieuwe bril voor haar. Meestal nodig omdat de sterkte veranderd maar dit jaar hadden we geen andere sterkte nodig en nu heeft ze 2 brillen. En kan ze afwisselen en heeft ze een reserve bril als er met 1 van de 2 wat aan de hand is.

Deel Deze Pagina