Hallo dames, Ik sta hier te worstelen met het campingbedje van prenatal. Iemand enig idee hoe je dat ding op een normale manier in moet klappen? Het lukt mij echt niet! greetz
Ik heb geen prenatalbedje, maar misschien dezelfde werking. De bodem ietsjes omhoog trekken en dan eerst de lange kanten inklappen en dan de korte kanten inklappen en dan kan je aan de lus die aan de bodem zit omhoog trekken en zo klapt alles bij elkaar. Hoe leg je zoiets nou toch logisch uit. Hoop dat het werkt, succes ermee, want het zijn rotdingen als je er nog geen handigheid in hebt.
Haha thanks voor de uitleg, ik had voor deze van kruidvat het campingbedje en die ging idd gewoon makkelijk. Bodem iets omhoog en vervolgens de lange kanten en dan de korte kanten. Maar ik krijg bij deze krengen gewoon echt niet die zijkant ingeklapt hoe hard ik ook duw of trek pffft.
Als je eerst de bodem een stukje omhoog doet en bij de zijkanten wel even het "knopje" indrukt, moet het lukken.
bij de scharnieren op de naad even de stof open maken en dan de scharnieren even smeren. Daarna werken die scharnieren weer super! Het is alleen wel even een gehannes.
Wij hebben het welbekende topmark bedje, wat een rotding zeg. Ik krijg hem nog steeds niet ingeklapt, en heb dan zo weinig geduld, ik word dan helemaal boos
Ik heb hier ook wel eens geroepen: "Flikker hem dan zo maar in de auto!!" Waarop mijn man hem doodleuk oppakte en achterin de bus zette...