Het is toch zo dat als je ergens anders ne zorgverzekering af sluit deze automatisch je huidige op zegt? Ik ben al lang niet overgestapt en stap aankomend jaar over van VGZ naar PMA. Nu heeft de zorgverzekering vandaag wel het geld voor januari afgeschreven.... Krijg ik dit dan later terug?
Ik zou het gewoon storneren en niet wachten tot hun het een keer terugstorten. Als het goed is zegt je nieuwe verzekering het idd op. Ik stap al jaren elk jaar over en zo is het bij mij tot nu toe altijd gegaan
Als t goed is sluit PMA je verzekering af. Wij hebben gisteravond de overstap gemaakt naar PMA en hun zeggen onze af bij CZwaar we dit jaar verzekerd waren Wbt je afschrijving....ik zou even bellen naar je verzekering waar je nu zit en even vragen hoe t zit
Wij hebben overstap al paar weken geleden geregeld, kreeg vrij snel al brief van Anderzorg van opzegging en gister is Menzis/PMA afgeschreven en Anderzorg niet meer. Scheelt misschien dat Anderzorg ook al van Menzis is... Als ze het nog niet verwerkt hebben kan dat nog mis gaan met afschrijven... kan je wel storneren ja. Even op herinnering letten maar als het goed is is de overstap tegen die tijd wel rond. Bellen zou ik denk ik even mee wachten tot blijkt dat het mis gaat met herinneringen enzo... ben bang dat je op dag als vandaag heeeeeel lang in de wacht staat aan de telefoon
ligt er ook aan wanneer je overstapt, als dat paar dagen terug is, is het nog niet verwerkt. Je kunt storneren of ff afwachten. Je krijgt het wel terug, al kan dat een paar weken duren. Ben nog elk jaar over gestapt en nog altijd goed gegaan.
Ik heb het bedrag laten storneren. En ik heb nog is op de website gekeken maar ik zag t nergens staan, heb er ook geen bericht over ofzo dus ik ging twijfelen.
Oeps mijn fout. Mailtje over het hoofd gezien. Staat inderdaad in dat hun m'n oude verzekering op zeggen ☺