Naar aanleiding van mijn vorige topic waarin ik aangaf dat mijn dure steelstofzuiger na twee jaar stuk is.. Welke stofzuiger is wel goed? Mijn ervaring met steelstofzuiger is niet zo goed (2 verschillende merken snel stuk). Maar ik pak de stofzuiger wel meerdere keren per dag ivm kleine kinderen en huisdieren.. Dus welke stofzuiger is niet groot (kan je onopvallend in een hoek van de woonkamer laten staan) en doet het ook goed en hopelijk langer dan 2 jaar?
ik heb een klein/licht model van Philips gekocht, hij zuigt op harde vloeren goed. Op de deurmat vind ik het met de voet wat minder lekker zuigen dat doe ik dan met de slang los. Ik heb hem in mijn meerkast staan. Boven heb ik een dyson steelstofzuiger (denk nu een jaar of 6). Doet het nog goed, qua service is bij dyson ook alles goed geregeld maar de batterij begint nu wel zwakker te worden. Ik kan daardoor niet meer in 1 ruk het hele huis stofzuigen. De dyson blijft nu dus boven en voor beneden heb ik die Philips.
Mijn ervaring met philips is helaas heel slecht. Mijn vorige stofzuiger was binnen twee jaar al kapot en 1 week na de garantie ook weer. Ik heb dus nog niet eens 2 jaar met een stofzuiger van ruim 500 euro kunnen doen. Hopelijk heb jij meer plezier van je philips stofzuiger
Heb laatst een Miele Triflex hx2 gekocht en ben echt razend enthousiast. Ja, het is een steelstofzuiger, sorry!
Ik denk dat @GossipGirlxoxo bedoeld dat ze een gewone stofzuiger heeft van philips en niet een steel. Of had jij ook een gewone van philips? Persoonlijk vind ik dat sommige merken wel goed zijn maar hun steelstofzuiger heel wat minder is. Ik heb er eentje een redelijk goedkope en voor tussendoor is dat genoeg maar niet voor een deftige ronde stofzuigen in huis. Ik heb ook een gewone van dat merk dus ook relatief goedkoop en die doet het super.
Ik zweer bij Dyson. Ik heb een soort van kruimeldief, voor tussendoor. En voor de woonkamer een 'grote' Dyson. Gebruik hem ook dagelijks vanwege de hond die veel verhaart. Ik vind het ideaal dat ik de stofbak van allebei gewoon boven de container kan leegkiepen (1-2x per week). Zou me anders een godsvermogen aan zakken kosten!
Klopt ik heb een gewone van Philips geen steel stofzuiger. Heb deze uitgekozen op formaat en gewicht.
Ik begreep het, alleen de service en het garantiebeleid van Philips is me vies tegen gevallen.. Die Miele steelstofzuiger ziet er inderdaad ook mooi uit en is erg verleidelijk, alleen hoor ik ook in mijn omgeving dat steelstofzuigers snel stuk gaan of de accu heel snel slechter wordt en dan vind ik het wel weer mega duur als je maar 2 jaar garantie hebt.
En gewoon een veger en blik gebruiken voor die paar kruimels tussendoor? of een kruimeldief? En dan bijvoorbeeld 1x per dag een gewone stofzuiger pakken om alles te doen.
mijn dyson doet het al 6 of misschien zelfs 7 jaar perfect. Pas sinds afgelopen oktober werd de accu wat minder goed. En omdat hij al wat ouder is vind ik het zonde om €100 nog er aan uit te geven. Oh ja ik gebruik hem al 6 jaar lang elke dag van zolder tot de huiskamer incl de trappen, dus echt wel intensief.
Wij hebben een nieuwe accu gekocht ervoor, maar dan een universele, scheelt een hoop geld en doen we ook alweer even mee. Onze Dyson hebben we nu een jaar of 7.
Wij hebben 2 dyson steek stofzuigers, de ene is 9 jaar oud en staat sinds kort boven omdat de accu iets minder wordt maar boven red hij nog makkelijk. En dus recent een nieuwe gekocht. Zuig zeer regelmatig (kat, hond, kinderen) en vind hem zo handig en fijn en elke cent waard. Hier ligt bijna overal vloerbedekking en zelfs dat doet hij perfect, hup reservoir legen boven de prullenbak, geweldig! En dus geen klachten over de kwaliteit, de enige keer dat er wat mee was, was de service uitstekend!
Ik blijf twijfelen. Tot nu toe hebben alle steelstofzuigers die ik Google maar 2 jaar garantie en gewone stofzuigers soms wel 5 jaar..
Idd en ook al met 2 pech gehad. Ik zoek er ook nog eentje voor de snelle beurt. Veel handiger dan de vaste, maar ik lijf twijfelen. Ik wil ook niet te duur., mijn man liet de vorige vallen en Goes was hij meteen kapot. En als je dan ergens kijkt komt de xzaqc als fantastisch uit de bus, maar kijk je dan op een andere site, dan vinden ze hem bagger. Bij 1 zeurend mens geloof ik het wel, maar nu heb ik dat steeds,