Wij hebben Zilveren Kruis en blijven bij ZK. Dit omdat ik via hen het meeste vergoed krijg ivm specifieke tandartskosten. We hebben recht op collectiviteitskorting via de Consumentenbond. Wel veranderen we onze verzekering, we gaan van de Basis Zeker naar de Basis Budget (heb gecontroleerd of onze fysio/huisarts e.d. gecontracteerd zijn). Bovendien gaan we het Eigen Risico op maximaal zetten. De afgelopen jaren hebben we samen in totaal 16,80 van ons eigen risico verbruikt. We zijn verder prima gezond, nooit gekke dingen of zo gehad dus we gaan het eens een jaartje proberen. Dit gaat ons per maand iets meer dan 70,00 schelen. Dit geld zetten we apart zodat we als het nodig is, hiervan gebruik kunnen maken.
Ik ga er van het weekend een keer voor zitten. Ben nu via m'n werk verzekerd maar misschien dat het goedkoper kan.
Wij zitten al jaren bij CZ direct. Heel tevreden en gaan dit jaar niet zoveel omhoog qua premie. Blijven dus gewoon bij deze zorgverzekering.
Ik ben overgestapt naar Fbto! Juist door die modules Ik zat eerst bij CZ, daar betaalde ik 100,50 p/m voor een basisverzekering. Die zou nu omhoog gegaan zijn (vanaf januari) naar iets van 111 p/m ofzo. Heb nu een premie van 114 nogwat p/m en veel meer vergoed! Ik heb nu de modules Tand, gezinsplanning en ortho&gezichtszorg aan staan. Top!
Wij zijn voor het eerst overgestapt naar Hema verzekeringen. Ben erg benieuwd! Het scheelt ons heel veel geld! En altijd 10% korting op je aankopen.