School ontruimd om bewapende leerling Zoetermeer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jel, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

do 20 sep 2012, 12:13
    School ontruimd om bewapende leerling

ZOETERMEER - De politie heeft een bijgebouw van het Oranje Nassau College in Zoetermeer afgezet. Een leerling heeft mogelijk een vuurwapen en is nog in het gebouw.

Het bijgebouw wordt in fases ontruimd. De leerlingen worden naar buiten gebracht. Er zou geen paniek zijn.
    De Clauslaan, waar het pand staat, is afgesloten. Een politiehelikopter cirkelt in de lucht.
    De school ontkent met klem dat er geschoten is. Dat gerucht ging rond op Twitter.
    Weet u meer, neem dan contact op met de redactie.

School ontruimd om bewapende leerling - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Als dat maar goed gaat...

2. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Pfff hoop dat het allemaal goed gaat uitpakken.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat heb je toch ook een gekken rondlopen he? Maar goed, op mijn fb zijn er ouders in rep en roer en dat is logisch natuurlijk. Ik woon in Zoetermeer en mijn dochter heeft ooit op deze school gezeten.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh jee :O Ik hoop dat het allemaal goed komt!

Ergens snap ik wel hoe zo iemand denkt, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen (en ik vind het ook zeker niet normaal). Ik ga eerst afwachten wat erachter zit voor ik mijn oordeel vel.

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    nou het was net nog afgesloten de weg erheen door de politie en ik zag al die leerlingen buiten staan! hopelijk is er snel meer duidelijkheid!

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat is al lang aan de gang dan!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ben benieuwd of ze nog een wapen gevonden hebben. Ik fietste er vanmiddag langs uit mn werk. Niet normaal hoeveel politie er was zeg.
    Maar wel goed hoe ze hebben gehandeld.

Deel Deze Pagina