Zorgverzekering voor bevallen 2017

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Indy89, 29 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje012

Meisje012 Actief lid

28 okt 2016
    214
    1
    18

klopt, ik weet het wat betreft eigen risico & eigen bijdrage. Maar de eigen risico moest ik destijds wel betalen en nu niet.

2. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Je mag toch ieder jaar overstappen op zorgverlener? Dus idd als je nu al inschrijfgeld betaald.. ben ik ook wel benieuwd hoe dat gaat bij de kraamzorg / zorgverzekering...

3. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.525
    851
    113
    Ik ben in januari overgestapt en in februari bevallen, alles perfect verlopen. Ook deltaloyd met start pakket.

4. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Dat kan als je eigen risico al eerder opgebruikt is. Of als de voorwaarden voor vergoeding in de basisverzekering zijn veranderd. Dat kan natuurlijk ook als er een paar jaar tussen zit. Dat is in elk geval niet per verzekeraar verschillend, want alles in de basisverzekering is landelijk vastgelegd.

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Verloskundige zorg valt niet onder eigen risico, of dat nu door vk of gyn is, tenzij je bv met ambulance naar het ziekenhuis moet. Wel eens gehoord dat ziekenhuis verkeerde code gebruikt had en iemand daardoor onterecht rekening kreeg...
    Of het moet jaren geleden anders zijn geweest met eigen risico. Afgelopen 2 jaar in ieder geval niet...

6. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Ik zit bij delta loyd met het start pakket.

Zwangerschapscursus, combitest en groot deel van een ziekenhuis bevalling wordt vergoed. €110 pm geloof ik

Deel Deze Pagina