Hallo Dames, Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben. Ik ben al een jaar bezig om een kindje te krijgen.. Mijn cyclus was vanaf vorig jaar oktober.. 34/36/38/40/36/85/en zwanger.. Maar ik ben 13 april ongesteld geworden.. In mei en juni niet.. in juli van 9 tot de 15e en daarna niet meer.. heb alleen 21 sept.. savonds 4 uurtjes bloedverlies gehad maar daarna niet meer. Ik ben sinds vorige week zaterdag ovulatietesten bij gaan houden, had ik besteld bij babyboom en daar kreeg ik ook dipstick zwangerschapstesten bij. Normaal is mijn urine net zo blank als water.. maar afgelopen donderdag was het heel geel, moest toevallig plassen voor mijn ovutest en toen ik zag dat mijn plas zo donker was had ik er even een zwangerschapstest bij in gedaan. Die gaf positief aan. Ik heb die avond 5 dipstick testen gedaan en 1 clear blue en allemaal positief.. Vrijdag nog 2 dipsticks gedaan.. positief,, alleen zag ik op mijn clear blue dat die streep weg trok.. heb gister avond weer een CB gedaan en weer positief.. vanmorgen weer een CB en weer positief.. dus ben nu wel overtuigd. Alleen ik voel me eigen niet slecht ofzo ik voel me gewoon normaal alleen wel meer Moe, last van me rug en vlagen buikpijn, plassen, last van me ogen, snel boos. Herkent iemand dit wel? En ik had de doktersassistent gebeld voor een afpsraak.. ze zei dat ik moest uit gaan van mijnn laatste menstruatie.. dan zou ik 15 april uitgerekend zijn.. Maar omdat ik er zoo mee bezig was met zwanger worden heb ik gewoon de laatste 2 maanden mijn menstruatie overgeslagen denk ik.
Denk dat het verstandig is dat je je door je ha laat doorsturen voor een echo daar kunnen ze dan precies zien hoe en wat
Ik herken heel goed dat je je nog niet zwanger voelt. Maar dat hoeft helemaal niet erg te zijn. 'K heb nog altijd geen klachten, maar met zo'n buik nu kun je er letterlijk en figuurlijk niet meer omheen... Vanwege je zeer onregelmatige cyclus lijkt het mij dat je snel een echo zult krijgen om te zien hoe ver je precies bent.. tot die tijd is het even afwachten ben ik bang... Maareh,... van harte gefeliciteerd!
ik heb dinsdag een afspraak met de dokter.. maar zou je ook naar het ziekenhuis kunnen bellen voor alvast een afspraak?
Gefeliciteerd! Ik zou ook de vk bellen en een afspraak maken voor een echo, want met zo'n onregelmatige cyclus is het moeilijker om tot een juiste datum te komen. Wat zeiden die ovutesten dan? De kleur van je urine maakt trouwens niks uit voor een zwangerschapstest. En wees blij dat je weinig klachten hebt! Even off-topic: wat een vies woord; dipsticks, net een of andere snack van de MacDonalds!
Gefeliciteerd! Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was ben ik ook eerst naar de huisarts gegaan maar die kon vrij weinig voor me doen dan m'n bloeddruk opmeten, wat standaard vragen beantwoorden en me doorverwijzen naar de verloskundige praktijk bij mij in de buurt. Omdat ik ook een onregelmatige cyclus heb hebben ze een echo gepland en dat was bij 9 weken en 5 dagen. Mijn urine was idd ook erg donker en hij rook ook sterker dan anders. Verder had ik ook weinig klachten in 't begin. Niks om je zorgen over te maken.
Ik heb sinds ik zwanger ben (vooral in de ochtend begin middag uren) ook last van sterk geurende urine en donkerkleurig, dus is heel normaal denk ik.
Ik zou morgen een verloskundige bellen en de situatie uitleggen. Zij kunnen dan een afspraak maken voor een echo. De huisarts kan nu niet zo heel veel voor je doen. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!