Gezien ik te lui ben om het hele Huishouden topic door te zoeken; Hoe was het ook alweer? Eerst een vaatwastablet er in en dán aanzetten, of eerst het water heet laten worden en dán de vaatwastablet erin? (En ja, ik begrijp nog net dat ik het vet er eerst uit moet halen e.d. )
Ik heb dus van m'n leven nog nooit een frituurpan schoongemaakt, m'n moeder doet dat altijd.. Maar goed, ik heb eindelijk m'n chili cheese nuggets gevonden (ander topic ) dus die wil ik vanavond maken, maar ik denk dat ik dan zelf de pan schoon mag maken
Ehm, heb het ook een keer zo gedaan maar hij ging op een gegeven moment wel over koken! Dus wel even in de buurt blijven en niet denken "ik laat het even weken en ga effe een boekje lezen", zoals in mijn geval. Chaos was niet te overzien!!!! Hij was wel lekker schoon van binnen en buiten....
wie kan mij de garantie geven dat het echt niet over gaat koken ?? ik durf het gewoon niet hahahaha Moet ik de temp op het laagst zetten ?? en moet het water tot aan de rand of juist tot halverwege ?? en hoe lang moet het koken ??
Ik heb geen idee eigenlijk, bij de Makro of de Sligro :') De vader van m'n broertje heeft daar pasjes voor (of heb je die alleen voor de Makro nodig?) en heeft heeeeel veel Makro's en Sligro's afgelopen om ze te zoeken, en gisteren EINDELIJK gevonden
wow nog nooit geweten dat je zo een frietpan schoon kon maken! hoe werkt het precies?? olie er uit halen, water ipv de olie er in doen samen met een afwasblok, en dan aanzetten?? en wanneer weer uit zetten? hoe lang moet dat ongeveer?, en is het niet gevaarlijk met dat water en de stroom enzo?? groetjesss
geen idee ik weet me god niet hoe het allemaal werkt hiihiihih ... ik ga het zo ook proberen maar heb echt geen zin om mijn keuken te moeten soppen hahahahah
OMG Nu moet ik toegeven dat ik mijn man altijd de frituurpan laat schoonmaken en geen idee heb hoeveel water er in moet hahaha KLIK! Even opgezocht voor jullie
zo het staat op .. vraag me alleen wat af, je moet het water tot het max streepje doen maar hoe word het dan boven het streepje schoon
ja... hahah dat is een goeie want er staat ook dat je het niet mag laten doorkoken, dus word het wel schoon boven dat streepje..... dames als het gelukt is, laat het even weten! hahaha
Sorry , ik vrees met..... POETSEN . Door de warmte komt het vet los en is het heel gemakkelijk los te poetsen met een schuurspons. ( Zo zie ik het mijn man doen, ziet er kei simpel uit, ik heb dan ook geen idee waarom hij er altijd bij vloekt )