Hallo allemaal, Ik ben eigenlijk heel benieuwd welke zorgverzekering jullie hebben en hoe die jullie bevalt. Ik zit er nl. over te denken om volgend jaar over te stappen omdat ik het idee heb dat menzis toch wel één van de duurste is. Ik zie alleen zelf door de bomen het bos niet meer. Dus ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik zit ook bij de Menzis, maar met collectiviteitskorting. Ik vind Menzis niet echt fantastisch, maar dat baseer ik alleen op het aantal uren kraamzorg wat ze me wilden geven. Daarnaast halen ze ieder jaar weer dingen uit mijn aanvullende pakket, terwijl ik dan gekeurd moet worden als ik een beter pakket wil om die gemiste zaken op te vangen.
Ik verander ieder jaar. Dit jaar bij FBTO geweest. Zeer tevreden over. Je mag gedurende het jaar nog extra aanvullende verzekeringen afsluiten. Ik heb de basisvz en module gezin, en als ik toch nog fysio nodig zou hebben, kan ik dat nu nog bijverzekeren. Overigens gaat het declareren ook heel makkelijk en daarbij was het geld ook heel snel overgeboekt. Maar ik kijk dit jaar weer waar ik het beste uitben. De basisverzekering is toch overal gelijk!
ik zit collectief bij cz, geen goedkope ik heb plus vz en tand extra maar t dekt alles wat ik nu nodig heb. vooral mbt zwangerschap/kraamtijd..