Wij zitten nu bij Menzis via PMA, vriend betaald 88.50 ik 120 uitgebreid aanvullend. Net te horen gekregen dat ik 6 gaatjes heb a 400 euro dus volgend jaar een tandartsverzekering nodig. Verder heb ik ook altijd fysio enzovoort dus ik zoek gewoon de beste/goedkoopste aanvullende verzekering uit maar gok dat dit weer pma al zijn inclusief die lekkere bonus ieder jaar ! Vriend gewoon de goedkoopste basisverzekering.
Ook CZ heeft de premies bekend gemaakt. Stijgen iets maar minder dan VGZ. Ik vind dit trouwens een handige website, vermelden al het nieuws en de veranderingen ed heel duidelijk Zorgverzekering 2015 vergelijken - ZorgWijzer.nl
Ik ben erg benieuwd wat menzis pma de premie wordt. Het gaat mij vornamelijk om acnetherapie en laserontharen gezicht. Alleen vgz en pma heeft die goed gedekt
Ik ben ook heel benieuwd naar Menzis! Heb volgend jaar ook weer vergoeding orthodontie nodig dus dat beperkt m'n keuze ook behoorlijk.
wij zitten bij avero achmea. ik betaal 164 euro per maand. met aanvullend excellent en tandverzekering. mijn man betaald 140 euro per maand. met aanvullend extra en tandverzekering. ik denk dat ik bij deze verzekering blijf. de kans dat ik word aangenomen bij een andere verzekering voor aanvullend is klein.
Ben aanvullend beter verzekerd bij vgz en blijf daar. Agnebehandelingen, fysiotherapie en volgend jaar sterilisatie en bril . Haal het er wel uit dus Voor de dingen uit de aanvullende verzekering dus bril en agne therapie betaal ik nog geen eigen risico. Helaas dit ik daar toch weer snel aan ivm medicijnen en operatie maar toch. Aanvullende verzekering haal ik er wel uit
Weet jij of deze meteen vergoed?, moet namelijk meteen vanaf begin volgend jaar orthodontie voor kinderen vergoed krijgen en deze heb ik nu niet.
Dat was wel zo, maar je zou gewoon even de voorwaarden na moeten lezen als ze het voor 2015 bekend gemaakt hebben. Het is verder wel echt een topverzekeraar vind ik, zijn ook al jaren op rij uitgeroepen tot beste zorgverzekeraar.
Net polis via de mail binnen gekregen DSW het blijft het zelfde volgend jaar. 126.25 per maand. toch fijn.
Ja ik! Maar nog niet de nieuwe polis voorbij zien komen, maar voor 2014 was het top. Ik kon halverwege het jaar mijn pakket omhoog schroeven, zodat als ik snel zwanger zou worden hier snel van kan profiteren. Dus in mei ben ik voor het start pakket gegaan. - Ze vergoeden zwangerschapsgym tot 200 euro (wel even van te voren informeren welke ze vergoeden) - Ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie wordt vergoedt, tevens de eigen bijdrage - Eigen bijdrage kraamzorg wordt vergoedt - Volgens mij ook een lactatie cursus twv 200 euro, is voor mij niet van toepassing. Ik heb ook nog gebruik gemaakt van acnebehandelingen, hier kreeg ik 200 euro van vergoedt en nog 6 behandelingen fysio. Ik wacht nog even de nieuwe polis af, maar ik ben dik tevreden.
Ik kreeg net de nieuwe polis door de brievenbus, alles blijft gelijk voor mij. Ik ga één euro per maand meer betalen. En voor volgend jaar krijg ik ook tot 200 euro anticonceptie vergoed, dus hier blijf ik wel...
Vaak geldt t dab ook voor borstvoedings artikelen dus bijvoorbeeld een kolf. Dus dan misschien wel handig?
Wij zitten bij de Hema. Maximaal eigen risico en geen aanvullingen. De prijs is dan ook fijn, 138,- per maand voor 2 volwassenen. Het hele jaar hebben we nog niks gehad, dus dat wat we dit jaar bespaard hebben, is prettig als we volgend jaar wel wat hebben. ook de 10% korting in de winkels tikt stiekem wel aan.
Hier bij pma menzis. Maar ik moet even kijken wat goed word vergoed. wil namelijk wel aanvullend voor een bril/ lenzen en voor fysio 9 per jaar. en verder goed vergoed zijn voor tandverzekering en voor zwanger worden. ik moet me dus nog even goed orienteren over hoe en wat voor volgend jaar