Bij welke zorgverzekering zit je? Anderzorg (onderdeel van Menzis) Ga je veranderen van zorgverzekering zo ja welke en waarom? Nog niet besloten, ligt er aan of de kosten van mijn verzekering erg omhoog gaan en twijfel nog om vanwege evt. zwangerschap over te stappen naar Menzis omdat zij bij aanvullende verzekering aantal zaken wel vergoeden. Wat voor pakketten heb jij extra? Jong Ben je tevreden? Ja Wat zijn jou kosten per maand? 102,00
Wij zitten bij Zilveren Kruis, helaas nog niets gehoord over de premie 2015. We betalen nu 210 euro pm (2 volwassenen/2 kinderen), met eigen risico op 860.
Verzekerd bij Agis maar wordt vanaf volgend jaar zilveren kruis. Mijn man heeft hele dure medicatie dus overstappen met hem doen we niet. Vanaf de volgende cyclus starten wij met een IUI traject dus ik stap ook niet over. Betalen met zijn 2en ca. 300,- in de maand. Aanvullend Comfort plus polis en tandartsverzekering van 500 euro. Het is al eerder genoemd maar let goed op met het afsluiten van de basisverzekering. Goedkoopste verzekering kan betekenen dat je geen vergoeding krijgt bij zorgverleners die niet gecontracteerd zijn. En let op als je bewust een aanvullend pakket afsluit. Bij Menzis is het bijvoorbeeld zo dat je minimaal 1 jaar verzekerd moet zijn voor je recht hebt op vergoeding van kroon en brugwerk en orthodontie.
Bedankt voor je herinnering, ik had hier helemaal nog niet over nagedacht Ik zit nu bij zilveren kruis en ben op zich tevreden, maar ga toch nog maar even verder kijken dus...
Hier zit ik bij PMA (menzis). Opzich tevreden, maar meeste zorgverleners konden niet eens declareren, waardoor ik dat telkens weer zelf moest doen. Volgens mij is het bij specsavers nog steeds niet gelukt om mijn bril te declareren. Menzis zegt ligt aan zorgverlener en zorgverlener zegt ligt aan Menzis pffff. Ik ga zeker overstappen naar zilverenkruis (denk ik), vanwege studentenkorting en hoge vergoedingen bij 3 sterren. Ook ruime keuze aan zorgaanbieders. Heb dit jaar alsnog heel veel geld betaald voor de gekste dingen. Volgend jaar gaat het hopelijk anders, maar ja, je weet het maar nooit.
Ik zit al mijn leven lang bij Unive. Omdat ik meerdere verzekeringen heb lopen daar krijg ik 5% korting op de basisverzekering. Er stond op hun website dat nieuwe leden 10% korting krijgen! Oneerlijk voor de trouwe klanten vond ik, dus even gebeld en uiteindelijk heb ik ook de 10% korting kunnen krijgen De prijs was officieel 107 euro, ik krijg hem nu voor iets meer dan 96 euro
Hier PZP, onderdeel van CZ. Ik heb de top verzekering, mijn man basis met aanvullend tandarts. Bevalt me prima en ik vind het niet duur. Nu moet ik zeggen dat de kosten voor de verzekering ingehouden worden van mijn salaris dus sta ook niet echt stil bij de kosten. Geloof dat ik voor twee personen rond de 200,- kwijt ben maandelijks.
Wij zijn verzekerd bij de Menzis. Beide aanvullend + tandartsverzekering. Betalen 209,20. Via mijn werk collectiviteitskorting.
Ik zit nu bij vgz met de eerste aanvulling met korting via de ING en betaal nu 92,26. Volgens jaar zal dit 103 nogwat worden dus ik wil overstappen. Zit te denken aan hema of pma, even kijken wat die gaan kosten. Sowieso ga ik terug naar basis. Het wordt allemaal gewoon veel te duur.
wij zijn verzekerd bij menzis. aanvullende tandartsverzekering en extra aanvulling met onbeperkt fysio. betaal 118 euro per maand
Ik betaal 105,69 euro per maand Zilverenkruis *** aanvullend. Heb wel korting via mijn werkgever. Ohja en eigen risico minimaal 😊 Weet nog niet of ik ga overstappen, per 01-01-2015 ben ik namelijk werkloos en zonder collectieviteitskorting wordt de premie een stuk minder aantrekkelijk. Ik heb dit jaar maar 20 euro eigen risico verbruikt aan anticonceptie en verder geen doktersbezoek gehad dus ik denk dat ik voor de allergoedkoopste zorgverzekering ga. Vraagje; de kinderen wonen officieel bij mij, ze gaan twee dagen per week naar hun vader. Hij blijft door veel klachten **** verzekerd. Zouden ze alsnog met hem meeverzekerd kunnen worden? Daar moet ik nog even achteraan bellen. Ik ga echt alleen voor een basispakket.
Wij gaan wederom alleen voor de basisverzekering met maximaal eigen risico en korting omdat we per kwartaal betalen 74,60 per maand per persoon.
Bij welke zorgverzekering zit je? Nu CZ met jongeren pakket. Zodra ik zwanger ben ga ik over op CZ met aanvullend gezinspolis. Ga je veranderen van zorgverzekering zo ja welke en waarom? Zie hierboven, ga alleen het aanvullende pakket veranderen zodra ik zwanger ben. Ben je tevreden? Ja, super! Wat zijn jou kosten per maand? Nu 110 P/m, de jongerenpolis wordt in 2015 113 Met de gezinspolis zou het voor 2015 128 worden. Wel collectief verzekerd.
Je schrijft dat je gaat veranderen als je zwanger bent maar je moet nu kiezen of je overstapt of niet.. helaas mag je niet per halverwege het jaar ineens een upgrade doen oid. Dus dan zou je nu moeten aanpassen..
Bij CZ mag dat wel, heb ik nagevraagd Maar wie weet ben ik sowieso nog dit jaar zwanger en gaat ie gewoon per 1 jan om.
dan is dat blijkbaar veranderd want wij zitten ook collectief bij CZ en bij mijn man was er een fout gemaakt en was de aanvullende verzekering er niet bijgezet dit jaar Dat ontdekte ik helaas pas in april (was zelf vergeten polis te controleren in januari, dom!) en hij kon helaas echt niet meer erbij worden gezet. Pech zei de dame tegen mij en ik kon per jan 2015 weer erbij aanmelden.. Misschien toch even zorgen dat je de toezegging zwart op wit hebt