Pfff sinds vanmorgen ineens niet lekkr! Enorme hoofdpijn, alles draait. Niet misselijk maar gewoon ineens moeten overgeven. Huisarts gebeld ivm vorige zwangerschap hoge bloeddruk. Was 140/100. Best hoog dus .. Moet nu volgende week extra controle voor mn bloeddruk. Zijn er nog meer meiden bekend met een hoge blieddruk in een vroeg stadium? Ik werk momenteel ook fulltime, de gyn zei dat ik het beter even rustig aan kan doen.
Ik had dit ook, en daardoor had de gynaecoloog bloedtesten gedaan waar dus onder andere uitkwam dat ik een hyperschildklier had. Geen medicijnen omdat de T3 en T4 wel in balans was. Na een week of 16/17 had ik een prima bloeddruk, maar nooit laag. Het was altijd 130/80 of 140/ soms een onderdruk van 90. Dit is tot het einde zo gebleven maar geen problemen mee gehad.
ik heb dit ook vanaf het begin van mijn zwangerschap. Ik moet nu vaak terug naar de gynocologe om het te controleren tot nu toe nog geen 1 keer een mooie bloeddruk gehad helaas. gisteren was het 160/100. over 2 weken terug en dan beslissen of we overgaan op medicatie. Wel heb ik veel stress aangezien mijn vader ernstig ziek is.
Hier dus ook een hoge bloeddruk voor mijn doen. Voordat ik zwanger werd was m'n bloeddruk netjes 90/60. En nu opeens 120/80, dat is voor mij echt heel hoog dus maak me nu ook wel zorgen
Ik had bij mijn vorige zwangerschap aan het eind een enorm hoge bloeddruk (medicatie en met 37 weken ingeleid) en zal dit deze zwangerschap gegarandeerd weer krijgen (allen dan hopelijk later dan vorige keer) Ik had natuurlijk aan het begin nu de angst dat ik het weer zou krijgen (had wat klachten) maar de vk vertelde mij dat voor de 20 weken een hoge bloeddruk niet gerelateerd is aan de zwangerschap. dat is pas na de 20 weken en vanaf dat moment zal ik dus ook pas extra in de gaten worden gehouden hiervoor!
Weet echt pas dat ik zwanger ben (4 weken en 1 dag), maar mijn bloeddruk is ook echt te hoog. Ik heb 145/115 gehad, 150/100 , maar de onderdruk vaak rond de 100. Dus lees graag mee als er nog meer meiden zijn... Ik werk ook fulltime, dus mij zal ook wel aangeraden worden om het rustiger aan te doen.
Inmiddels paar weken verder en nog steeds een hoge bloeddruk. Ik heb mezelf ookk ziek gemeld op mn werk. Zie de hele dag door sterretjes, heb hoofdpijn en snel buiten adem. Gyn zei dat ik naar mn lichaam moest luisteren en moest rusten. Heb morgen weer een controle, ben benieuwd...
ik heb nog niet mega veel symptonen van die hoge bloeddruk. lichaam geeft het heel slecht aan. maar inderdaad neem je rust!!! welke medicatie krijg je ? ik zit al redelijk hoog op de medicatie en slaat niet echt aan. successs vandaag !!!!!!
Hier vorige zwangerschap vanaf een week of 20 enorm hoge bloeddruk. Medicijnen gehad en paar keer in t zh gelegen voor meetingen. Uiteindelijk ook zwangerschapsvergiftiging gehad. Nu 15 wk bijna zwanger van nr 2 en mn bloeddruk begint nu alweer te rotzooien. Van heel hoog naar extreem laag. Maar word nu om de 2 wk in de gaten gehouden door vorige zwschp (waar meer mis bij ging) dus zal wel weer snel aan de med gaan denk ik. Zou zeker rustig aan doen met zon bloeddruk en full time werken. Of halve dagen gaan werken of helemaal stoppen
Nog geen medicijnen hier omdat ze het nog te vroeg vond. Ben benieuwd hoe die zo is, weer hoofdpijn. Mn baas heeft er niet echt begrip voor die zegt dat ik makkelijk paar uur kan komen. Zit ook een kwartier in de auto, heb laatst moeten stoppen omdat ik zooo duizelig werd. Zo maar eens even wat goede afspraken maken met de dienstdoende vk.