Wat is jullie favoriete parfum? Heb voor kerst een ici paris bon gekregen, dus op zoek naar een nieuw geurtje. Mijn favorieten: Chanel - Coco mademoiselle Dior - Pure poison YSL - Parisienne
Poison girl van Dior Flowerbomb van Viktor en Rolf is ook erg lekker. Maar deze geurtjes zijn wel wat zoeter.
La vie Est Belle van Lancôme en mademoiselle van Chanel blijven hier favoriet die ik altijd weer koop.
Hugo boss - the scent intense Estee lauder - modern muse nuit Guerlain - mon guerlain Bovenste heb ik al, de 2e en 3e wil ik graag nog. Normaal ga ik altijd voor hypnotic poison van Dior, maar wilde een keer wat anders!
Mugler- Alien Chanel- Mademoiselle Cacharel-Noa Laatst heb ik Hugo deep red besteld, ook erg lekker en voeg ik toe aan m'n favoriete lijstje.
Hypnose van Lancôme Si Intense van Armani (heel heftig wel, gebruik ik alleen ‘s winters) Belle d’Opium van YSL Lady Million van Paco Rabanne voor alledaags gebruik. Momenteel heb ik La Vie Est Belle van Lancôme. Wel lekker maar wel heeel zoet en sterk.
Mademoisselle van Chanel The Scent Hugo Boss Dior Addict Vanitas Versace Jill Sander Sun In die volgorde.