Overstekende voetganger omgekomen bij ongeval in Eindhoven - 112Brabant.nl Is bij mij om de hoek!! Verschrikkelijk.... Ledematen lagen verspreid over het wegdek... Mijn man kwam net na het ongeluk hierbij uitrijden, hij was op weg naar de winkel... Pfff... Heel heftig dit! De bestuurder van de auto kennen we ook... Idioot... Het slachtoffer kennen we niet.. Maar wat verschrikkelijk!
Sjemig wat erg zeg! Zeker ook voor je man dat hij de gevolgen van dat ongeluk nog in het echt heeft gezien! Heftig, bah!!
Zo hè die auto heeft hard gereden. Kan niet anders. Zoveel schade na aanrijding van een mens. Lijkt wel of hij onder de trein is gekomen . Sterkte
Alleen op een mens geklapt?? Zo zag mijn auto eruit toen ik met 60 km per uur een ongeluk kreeg moet je nagaan hoe hard dit is gegaan Verschrikkelijk!
De bestuurder heeft heel hard gereden. Wat erg voor de nabestaanden En voor de familie van de bestuurder. De bestuurder moeten ze aan de hoogste boom hangen.
Die auto heeft echt veels te hard gereden! Die auto hoort er zo uit te zien bij een botsing op een boom oid, niet op een mens.
Idd... Ze schatten dat de bestuurder ruim 100km P/u heeft gereden... Idioot... Hij is met glas verwondingen (in zn gezicht) naar het ziekenhuis gebracht.. Dit is gewoon zo gruwelijk hard gegaan Echt onvoorstelbaar dat je zo aan je eind moet komen
Mijn man heeft ook nog ledematen zien liggen.. hij kwam net aanrijden, toen het net gebeurd was... Hij is daar gebleven omdat hij er niet door kon en zag toen later de bestuurder en kwam er toen achter dat hij die kende! 'Gewoon om misselijk van te worden' zei mijn man...
De auto heeft eerst die man geschept, en is daarna idd nog tegen een boom geklapt.. Dus de schade komt niet alleen van die persoon..
Hij zal ongetwijfeld veelt e hard hebben gereden, maar de schadew as inderdaad niet alleen van het slachtoffer, de auto is namelijk doorgeschoven tegen een boom aan.