Wauw...ben zo blij! Heb me de afgelopen 2 weken erg down gevoeld...was bang dat heel mn cyclus in de war zou zijn..aangezien ik mn nod op de 17e zou moeten hebben en vanaf 13 t/m 22 heb getest....en telkens negatief! ....heb ook helemaal nergens last van...en werd ook maar niet ongi! Maar vanavond...toch na enige aansporing van manlief een zstest gedaan...en ja hoor...jeetje...ben helemaal in de wolken! En tegelijker tijd...wil ik me rustig houden en niet te enthousiast zijn...blijven toch enge maandjes...die er nu aankomen :S Wie deelt deze gemengde gevoelens? liefs!
Van harte gefeliciteerd! En ik kan me je gemengde gevoelens goed voorstellen. Ik kon van deze zwangerschap ook pas echt genieten na 13 weken. Toch proberen om van het positieve uit te gaan hoor, over ongeveer 8 maanden heb jij gewoon een prachtig kindje in je armen
gefeliciteerd meid! je gevoelens kan ik me helemaal voorstellen, probeer lekker je gevoel daarin te volgen. Genietse!
Gefeliciteerd! Ik herken je gevoel hoor. Liefst wil ik helemaal 100% genieten en blij zijn (ben ik ook heel erg hoor!) maar dan denk ik weer pfff laat die eerste echo en de eerste 3 maanden maar snel voorbij zijn Jammer wel, maar ja ik probeer voor mezelf wel een beetje een middenweg te vinden, vind wel dat ik wel af en toe 'bang' mag zijn maar het moet niet gaan overheersen... dus ik probeer ook te genieten van 't idee. Probeer het ook he!
Dankje wel dames! Ja het blijft lastig die gemengde gevoelen...( na ma/mk sowieso wat enger gevoel) maar ik stel me helemaal positief in!....Toen kwam ik er ook heel laat achter...en had dingen gedaan die absoluut niet mochten als je zwanger bent..( rauw vlees, alcohol...en veel...ga nooit uit...en ineens in DIE periode 2 x heel goed...pff) dus tja...ik verwijt mezelf da...en nu kan ik gewoon helemaal vanaf het begin en daravoor gezond van start! Belde net naar mn gyn...kan pas 9 feb terecht! Dat is toch best laat!!?? Dan zit ik al op 10 wk ofzo...moeten ze mij niet beter onder controle houden...nadat het toen mis is gegaan!?/
Ha! Ik zie in je onderschrift dat je nu de 12e jan. naar de gyn mag? Scheelt weer wat weekjes, vergeleken met 9 feb, fijn!
Ja ik hing op...vond het zo raar ( maar tel gesprek met assistent ging heel snel)....dus belde terug...en vroeg...wat de gang van zaken is na curretage...of ze dat niet vanaf het begin in de gaten zouden houden... Toen zie de ass oh bent u zwanger...uhh ik ja...ja dat had u gelijk moet zeggen ( maar ze gaf me niet eens de kans...zei 9 feb en een fijne dag") haha Dus goed...ik kom dus in een ander afspraken agenda terecht...en ineens over 2 weken! Heerlijk gevoel dat wel!