daag dames .. wou fff wat kwijt, nou ik kweet dat er heel wat vragen over zijn. maare op de dag van de innestel dag heb ik pijn gehad en kon mun plas niet inhouden liep zo eweg,de dagen erna heb ik ongeloof veel lichte buikkrampjes gehad.misselijk, droge huid vooral op tepels, tintelingen in mijn gezicht,plassen,maar tog werd ik ongesteld wel anders dan normaal...tog blijven die symptomen echter aanwezig en heb er een raar gevoel over maar weet niet wat te doen..en je hoort ook vaak dat de menstruatie tog kan komen ondanks je zwanger bent wie kan me een advies geven. vele groetjes wendie
Heb je geen test gedaan? En je zegt innesteldag, maar dat wil zeggen dat een bevruchte eicel in je baarmoeder is gaan nestelen. Ik zou gewoon even testen om het zeker te weten.
sandra ..bedankt voor je snele antwoord nee heb geen test gedaan.omdat ik dacht dat die symptonen van mijn ongie kwamen,en ik dacht ongie dus niet zwanger maar hier lees ik net andere dingen dat je tog je menstruatie kan krijgen als je zwanger bent..dus vandaaar maar maakt wel erg onzeker hoor anders ga ik tog es een testje er tegen aan gooien gr wendie
Gewoon een testje doen, dan weet je meer. Ik weet niet hoelang je gestopt bent met de pil ofzo, kan ook ontpillen zijn. Daar kan je lichaam ook raar van gaan doen. Veel succes in ieder geval
De kans dat je zwanger bent als je GEWOON menstrueert is errug klein hoor! Sommige bloeden wel wat....maar dat is dan minder/anders of korter dan anders. Als je gewoon vloeit, net als anders kan je er eigenlijk vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Over dat innestelen...dat weet je inderdaad niet. Je banner kan dat wel zeggen....maar zeker weten doe je het nooit. Elmo
ontpillen kan behoorlijk lang duren. Ligt volgens mij ook aan de soort pil die je gebruikt. Kijk maar naar mij. 11 maand geleden gestopt met de prikpil en nog steeds aan het ontpilen
Wendie, dat verschilt echt van persoon tot persoon. De 1 heeft het langer als de ander, en er zijn mensen die hebben er misschien helemaal geen last van. Er is dus niet echt een tijd te noemen hoelang het duurt.