last van zeurend gevoel onderbuik em rug

Discussie in 'De bevalling' gestart door trotsemama27, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi!

Heb sinds deze week steeds last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik en rug en ik vraag me af of dat al een teken is van een naderende bevalling of dat het nog niks zegt, wie herkend dit? Ben 38 weken en 2 dagen zwanger.

2. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Ik ben heel benieuwd naar reacties, want ik heb dit ook de laatste dagen. Gisteren, en vandaag opnieuw. Ook in combinatie met wat misselijk zijn. Ik word er wat onrustig van, en vraag me ook af of dit een voorteken kan zijn?

3. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Iedergeval fijn dat iemand mijn gevoel herkend. Begin van de week(maandag) dacht ik dat de bevalling misschien door ging zetten maar toen werd het daarna minder en is nu dus een zeurend gevoel. Wat ben je dat gauw kwijt van de eerste kan me daar niks van herinneren.

4. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ik heb het ook sinds gisteren en 1 keer daarvoor....
    weet ook niet goed wat ik ervan moet denken. Hoop steeds zo dat het doorzet...

5. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Ik kan me er bij de 1e ook niets van herinneren.
    Maar volgens mij heb ik het ook niet gehad. Wel harde buiken, maar ook geen pijnlijke harde buiken die ik nu de laatste weken wel geregeld heb gehad. De verloskundige zei ook dat dit bij de 2e anders is?
    Wel verwarrend nu, want als ik nu wat voel in mijn buik ga ik toch een beetje denken of het een beginnetje zal zijn.
    Bij mijn 1e waren er geen voortekenen. Rond 3 uur 's nachts gewoon de 1e wee gevoeld, en wist toen gelijk dat dit het echte werk was.
    Zo'n 18 uur daarna is onze dochter geboren.

6. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik heb vooral s'nachts en als ik een tijdje loop last van zeurend menstruatie gevoel: het is echter dan wel steeds constant aanwezig en het komt dus niet in vlagen zoals weeen... Ik neem maar aan dat het indalingsweeen zijn. Het voelt iig alsof alles zich aan het klaarmaken is.

Deel Deze Pagina