Het lijkt een luxe, maar ik zou toch wel eens met babylief de deur uit willen. Ze is 6,5 maand en slaap zóoo veel!! Herkend iemand dit, en wanneer kon je kindje wat langer wakker blijven? Dit zijn de tijden waarop m'n dochter wakker is: 8.00-8.30 12.00-13.00 16.00-17.00 20.00-21.00 23.30-00.00 Ze slaapt dus 20 (heel soms 19) uur per dag. Ze krijgt bv en is verder actief en vrolijk op de wakkere momenten.
Vergeleken bij mijn meisje slaapt ze idd heel veel, maar mijn dochtertje slaapt juist weer extreem weinig overdag. maar je kan toch wel met een slapende baby op stap? Toen mijn zoontje meer sliep deed ik hem vaak vlak voor zijn slaapje in de wagen, dan sliep hij zo en kon ik lekker wandelen. (Of slaapt je dochtertje niet in de wagen?) Verder weet ik ook niet wanneer ze mindee gaat slapen, dat is van kindje tot kindje toch zo verschillend
Zie probleem niet gewoon gaan en ziet ze wel of ze slaapt of niet op stap. Op bezoek gaan of cafe zal lastiger zijn maar dat zijn alle babys. Ze slaapt indd veel wees blij Mijn dochter sliep nooit veel. Met 6 mnd geloof ik 2 slaapjes van 1,5 uur overdag in totaal en met vaak wakker c 13 uur per nacht Maar ze is actief heel erg actief. Als je baby passief is logisch dat ie meer slaapt. Later als hij meer zal kunnen zal het veranderen
mijn dochter is wat jonger maar slaapt net zoveel als die van jouw, soms nog wel meer dan is ze maar 3 kwartier wakker in plaats van een uurtje. ik ga gewoon. meteen na de fles. hup kind in de maxi cosi of in de wagen en gaan met die banaan. ik plan dan wel korte uitstapjes van max 2 uur. als ik dan thuis kom gaat ze meteen op bedje. soms slaapt ze en soms niet als we onder weg zijn