Voordat mijn zoon geboren werd, zat ik erg over de poepluiers in. Ik kan absoluut niet over Poep van een ander haha. Dus ik denk dit wordt niks Maar iedereen zei toen "de poepluier van je eigen kind verschoon je wel, dat ruik je niet eens" ik dacht jaja dat zal wel. Na de geboorte van mijn zoon had ik er idd heel veel moeite met een poepluier verschonen, wat heb ik er bij staan kokhalzen zeg... En tegenwoordig? ik geef er niks meer om Vandaag bijv. had mijn zoon een hele dunne poepluier en de poep zat overal dus... Ik heb hem helemaal schoongemaakt en de luier (die erg stonk) zonder maar 1x te kokhalzen verschoond! Later moest ik even aan de woorden denken dat je de poepluier van je eigen kind niet ruikt. Nou deze woorden kloppen dus wel haha! Misch. hoopvol voor degene die net als ik er moeite mee hebben in het begin
Dat geld ook voor vriendinnen hoor. Ik heb een vriendin die overal van over haar nek gaat, maar ze heeft toch al een paar keer Robyn d'r poepluier verschoond zonder te kokhalsen.
Hi,hi Moet een beetje lachen om je verhaal (niet rot bedoeld hoor) Maar ik werk in de zorg en er komt dagelijks zoveel poep van volwassenen!! voorbij dat ik niet warm of koud wordt van een babyluiertje gevuld met poep .
hihi ja gelijk hebben ze! maar dat je het niet meer ruikt is toch niet waar. jamie heeft af en toe een luier waarvan ik denk NOU NOU!! stinkiewinkie niet dat ik ervan ga kokhalzen maar ik vind stoofvlees toch lekkerder ruiken hoor hihi
Daarom kan ik ook niet in de zorg werken Ik zou dat absoluut niet kunnen dat werk wat jij doet. Vind het heel erg knap van je!!! En kan me dan voorstellen dat je dan niks meer geeft om een babyluier haha. Maar geef mij mijn kantoorbaantje dan maar haha
Ja, de meeste luiers ruik ik al niet meer, maar die ene in de zoveel tijd... ha ha. En zelfs kokhalzen soms, als het echt heel erg is.
Haha, ben het er dus niet mee eens. Ik vind ze wel stinken van mijn eigen kind, maar hoef gelukkig nooit te kokhalzen.
nou marinte kan best flink stinken hoor haha maar het intereseert me niks als ze bv tot dr nek onder de poep zit en mn hand eronder zit ofzo... er bestaat gelukkig water en zeep
Laatst ging mijn schoonmoeder de luier van mijn zoon verschonen in de woonkamer. Mijn zwager zag dat voor het eerst gebeuren, en riep IIIEEEUWWW bij het zien van al die poep. Ik voelde me gewoon beledigd...stom he? Ik heb hem meteen lik op stuk gegeven, en gezegd dat hij zelf duidelijk nog niet toe is aan kinderen. De poep van mijn kind is niet vies :x
mja iemand zei ooit dat je al jubelend de luier van je eigen kind verschoond nouja.. dat doe ik nog steeds niet hoor maar ik vind het ook niet ontzettend erg om te doen inderdaad (en bovendien.. je zult wel moeten wnat je kan hem/haar er moeilijk voor altijd in laten lopen )
En hoe zit dat met jullie mannen, vraag ik me nu af? Ik heb zelf totaal geen problemen met de poepluiers van mijn dochtertje, maar ik weet dat mijn vader er vroeger van over zijn nek ging. Mijn man staat ook flink te kokhalzen bij een goede poepluier en ook mijn broertje loopt er voor weg. Is het dan iets typisch vrouwelijks dat je je daar als het ware voor kunt 'uitschakelen'?
Mijn man vind het ook niet echt prettig. Toen hij laatst de luier ging verschonen zij hij opeens dat hij heel nodig moest plassen en of ik even wou verschonen. Bleek hij dus gepoept te hebben (en dat wist hij). 's Avonds had hij zijn luier volledig vol gepoept en toen mocht toch echt mn vent verschonen hoor...eigen schuld.
haha, wat zijn mannen soms een watjes !!! Nu moet ik zeggen dat ik bv-poep best een lekker luchtje vindt maar de poep van mijn dochter van 2 1/2 minder waardeer.
Ik heb dat gehad met overgeven, daar kan ik absoluut niet tegen. Behalve als het mijn kinderen zijn, dan ruim ik het gewoon op of sta met een bakje bij hun. Heel raar, had ook nooit verwacht dat ik dat zou doen.
Ik had net een baby met een spuitluier op het aankleedkussen liggen, die had ze geproduceerd tijdens het eten, kwam direct door het broekje heen. Daar bleef het niet bij want al liggend om haar te verschonen kwam haar eten (natuurlijk) terug: puke! Dus een schijtend en kotsend kindje en ik vind het niet eens vies, hahaha! Gewoon onder de kraan geduwd: klaar! Ze gaf zelf geen kik trouwens, de lieverd... O, en mijn man kan er ook niet mee zitten hoor, die draait zijn hand niet om voor een beetje poep of kots...
Mijn man probeert het wel eens op mij af te schuiven maar dat is meer lui gedrag dan dat ie de poepluiers vies vind. Zelf kan ik er ook niet zo mee zitten. Mijn zoontje heeft diarree nu en ik vind het alleen maar heel zielig dat zijn billen nu stuk gaan/rood zijn als ie weer eentje vol heeft.
Nou de poepluier van mijn dochter stinkt wel hoor. Vooral als het van die zure tandenpoep is. blegh Ik werk in de zorg en moet dus regelmatig iemand verschonen die ontlasting heeft gehad. Maar dat interesseert me echt geen donder hoor. Het is niet het leukste moment van de dag maar heb er totaal geen moeite mee.
ik heb in de zorg gewerkt en heb heel veel poep gezien en mensen verschoond ben dus veel gewend... had laatst dat ik me zoontje ging verschonen en toen ging hij precies poepen zo over me hand haha.. vond het alleen drama toen ik net zwanger was..toen ik dus mensen moest verschonen moest ik echt kokhalsen werd overal misselijk van..was zelfs een keer zo erg dat ik gewoon iemand niet kon verschonen ging over me nek moest een collega er bij halen