hallo meiden, Ik heb me hier net aangemeld en heb toch een vraagje aan jullie mischien kunnen jullie me helpen. Ik moet over 3 dagen me nod krijgen maar ik heb nu sinds 4 dagen last van wat dingen. zal heb op een rijtje zetten. Begon 4 dagen terug dat ik op een ochtend misselijk werd dacht word ziek maar de volgende ochtend had ik weer het zelfde heel vervelend en toen hield het de hele dag een beetje aan en had zin in meer eten dan normaal dat me vriend zei gaat het wel met je hihihi. en die misselijkheid houdt aan. telkens een borrelende drukke maag darmen. steekjes bij me buik. sinds gisteren een opgeblazen buik heb ik nooit ik ben plat dat me vriend er van schrok. en normaal net voor me nod kan ik zo moeilijk naar de wc me stoelgang doen maar nu al 2 dagen vloeibaar en moet meer plassen dan normaal(( geen blaasontsteking heb ik vaak gehad) ben moe en word nu al 2 dagen lang in de ochtend om 6 uur wakker en moet dan maken dat ik ga plassen want is moeilijk op te houden. Sinds vandaag heb ik ook zeker verhoging want ben warm maar ben niet ziek. zou ik dan zwanger kunnen zijn of zeggen jullie denk eerder dat het wat anders is?
nee ik heb nog niet getest zie nu net jullie berichtjes. als eerste bedankt voor jullie berichten. ik kan maandag pas testen heb even in me agenda gekeken en zit er een dag naast. is het niet te vroeg om te testen dan meiden? zie toch vaak dat de meiden na hun nod testen. groetjessss vind het wel spannend!