Zou de 1e dan nu toch onderweg zijn???

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Melrose, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hallo,
    Mijn echtgenoot en ik waren al een aantal maanden een beetje half-half bezig om zwanger te raken. Dus niet heel serieus, we hielden ons niet echt aan de vruchtbare dagen enzo.
    Maar vorige week was ik het zat, we wilden toch echt graag een kindje! Ik riep vorige week nog, laten we het alsjeblieft wat serieuzer aan gaan pakken, ik wil niet 1 van die stellen zijn die ca 2 jaar moeten wachten!
    Maar vanochtend ben ik toch maar gaan testen omdat ik nu 2 dagen over tijd ben. En het resultaat was helder, bij 2 verschillende tests was het positief.
    Ik was zo verbaasd....we hadden ons afgelopen week nog voorgenomen om "harder" eraan te werken en nu blijkt dat ik al 4 weken zwanger ben..! Wat apart! Mijn man stond ook met een mond vol tanden. :)
    Het viel me wel al op dat ik nu een week al (lichte) krampjes heb, alsof ik ongesteld ben. Misschien komt dat nog? Maar de Etos test EN de Clear Blue test testen allebei positief. Misschien een verkeerd resultaat? Ben in ieder geval enthousiast, mocht het echt zover zijn! :D

2. me83

me83 Niet meer actief

als ze allebei posi zijn dat ben je toch echt zwanger meis! gefeliciteerd! geniet ervan en fijn dat het dan toch gelukt is zonder 'hard'te werken ervoor

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009