Hej zwangere lady's, Ik heb een vraag... Misschien dat jullie ervaring mij kan helpen. Ik ben nu 38,5 weken zwanger. Ik heb sinds gister vaker harde buiken. Er lijkt geen regelmaat in te zitten. Af en toe doet het een heel klein beetje pijn. Maar niet elke keer. Heb ook een beetje een druk op mn "poes". Ook heb ik af en toe steken "van onder" (bij mn venusheuvel richting lies zeg maar) En net had ik ook steken bij mn maag ofzo. En in mn buik. Maar wel allemaal lichtjes. Heb ook een paar keer letterlijk "gerommel" bij mn maag gehad, maar was niet mn maag. Leek af en toe op belletjes die ploppen. En mn rug doet zo af en toe zeer. Meestal meer richting het midden van mijn rug, maar net was het onder. Beetje zeurend. Niet heel erg pijnlijk. Zullen dit voortekenen zijn van de bevalling? Vorige week donderdag was ons kleintje aan het indalen, maar nog niet volledig ingedaald. Liefs, Angela
Zou goed kunnen, ga anders ff douchen om te kijken of t doorzet. En lekker actief blijven. Zijn de tips die ze mij gegeven hebben voor tegen ie tijd. Succes =D
Zou goed kunnen hoor. Ik loop ook al een paar dagen met zeurende pijn in mijn onderrug. 's avonds vaak harde buiken maar niks zet door.. Jammer, ben dr wel aan toe Succes!
Ik denk eerlijk gezegt niet dat het onder de douche doorzet. Vanmorgen trouwens nog gedoucht, maar niks op gang gekomen. Ik wil wel actief blijven, maar zou niet weten wat ik moet doen. Als ik te lang loop krijg ik steken in mn zij. En "vanonder" doet het ook een beetje pijn. En actief als in lopen of echt actiever?
Het zou altijd kunnen natuurlijk maar zou er niet op rekenen dat ie eerder komt. Ik heb het al weken en hij zit er nog steeds in Succes
Oh... Jammer Donderdag mag ik weer naar de vk. Kijken wat zij zegt. Ik hoop allemaal zo dat de kleine man voor de 40 weken komt
Het waren gewoon een soort van indalingsweeën. Heb afgelopen woensdag op donderdag nacht behoorlijke buik/darmkrampen gehad. Echt niet normaal. Ik ben toen naar de wc gegaan, maar er kwam maar moeilijk wat uit (ontlasting) Dus maar weer terug naar bed gegaan. Maar dat ging ook niet. Ik kon zo niet slapen. Die krampen deden zo zeer. Dus weer opnieuw naar de wc gegaan. Weer een poging gewaagd. Toen kwam er echt flink wat diarree (sorry) uit. Toen begon ik helemaal te shaken over heel mn lichaam. Niet rillen maar echt shaken (alsof je koorts hebt, dan doe je dat ook). Maar ik had het niet warm of koud. Gewoon normaal. Een beetje het gevoel alsof ik ziek werd had ik. Beetje misselijk ook, maar niet zo erg dat ik moest overgeven. Toen ben ik maar even naar beneden gegaan. En heb ff op de bank gezeten. Kijken of die krampen terug kwamen. Want die waren inmiddels behoorlijk afgezwakt. Maar half uurtje later waren ze nog niet terug. Dus ging ik maar weer proberen te slapen. Volgende ochtend nergens meer last van gehad. Alleen 's avonds flink veel harde buiken. Tot de dag van vandaag geen erge krampen meer zoals toen gehad. Alleen flinke harde buiken en ik voel de kleine een stuk minder vaak bewegen. Af en toe heeft ie nog de hik. Spannend allemaal! Kben benieuwd of het 1 deze dagen gaat gebeuren...