Van mij mag het ook wel een koude winter worden..zolang het inderdaad maar droog is (ik haat echt die kwakkel winters, met regen en nog eens regen). Zolang mijn oren er maar niet afviezen, want zo'n gemene koude wind.. daar pas ik ook voor. Wat een zeurpiet ben ik eigenlijk !! Ik zou het ook gewoon voor je kleine kopen, maar ik zie dat je het al hebt gedaan!!
Ik heb geen idee wat voor winter het zal worden. Maar ik heb wel een nieuwe voetenzak gekocht voor de maxicosi. Vond de zwarte die ik had zooo gewoontjes. Dus of het nu winter wordt of niet....onze maxicosi is gepimpt.
aaaah wat mooi ik heb mijn mc ook gepimpt maar nog wel ( tot eind vd week) een zwarte voetenzak http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=187754&stc=1&d=1317793061
vorig jaar zat ik met precies dezelfde gedachte. Maar mijn dochter heeft keurig gewacht tot het niet meer glad maar alleen koud was.
Het is idd een heel goed notenjaar en de eekhoorns zijn hier al weken druk bezig met inslaan. Ik hoop dus op een strenge winter met veel sneeuw!