Zou de politie hier iets aan doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Had laatst ook al 2 politiemannen hier in de woonkamer staan.
    Haar ouders hadden de politie gebeld,omdat ze al 2 weken geen contact met haar ouders had opgenomen.

Ik heb mijn kinderen toen maar even naar boven gestuurd toen die agenten hier stonden.

Ik had net mijn zusje aan de foon en die zegt nu met Justin op de arm er naar toe en aanbellen,maar denk niet dat ze nu de deur open doen(zijn nog volop bezig)

En denk ook niet dat ik dat durf.

Mischien straks om 15.15 uur haar aanspreken op het schoolplein?
    Oei dat doet pijn

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    grrr weet helemaal wat je doormaakt. Onder ons woont ook zo'n stel. Niet overdag gekreun maar wel snachts. Laatst sliep mijn dochter bij mij omdat ze ziek was en ze werd er gewoon wakker van en ging met grote ogen in bed zitten :( .

Zou dr inderdaad nog eens aanspreken, ranzig gedoe bah..

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Net zolang op de deur blijven bonken tot ze wel open doen!

Dit slaat toch nergens op!

Als onze bovenburen in de zomer of whenever het raam van de slaapkamer open hebben dan vangen wij wel eens wat op als we buiten zitten... Dan schreeuwen we naar boven of het wil lukken!
    Sommige mensen houden nergens rekening mee!

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Mmm.... Ik denk dat de buuf gewoon niet door heeft dat het zo gehorig is. Ze heeft al gezegd dat het niet meer zal gebeuren, dus waarschijnlijk denkt ze dat ze nu zachter doet ofzo. Ik zou toch (anders maar weer met een briefje) aangeven dat je deze ochtend van zo laat tot zo laat WEER hebt kunnen genieten van hun sexuele activiteiten. En dat je het echt niet kan waarderen dat ze haar belofte niet nakomt. En gewoon zeggen dat als het niet beter wordt, je misschien maar eens de politie gaat bellen.

Om dat nou na een opmerking al te doen, vind ik een beetje ver gaan. Bovendien ga ik uit van het goede in de mens, en ik denk dat zij gewoon niet in de gaten heeft hoeveel herrie ze maakt. Een ander idee is misschien het geluid opnemen en aan haar laten horen?

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zat ook al te denken om het door te geven aan haar ex man.

De buurvrouw mag tot 26 juni in het huis blijven,daarna moet ze eruit.
    De buurman blijft hier definitief wonen.

Maar dat is ook moeilijk.....
    Hij is kapot van de scheiding,en dan zou hij van mij horen dat zijn ex in ZIJN bed en woonkamer de hele dag zit te n**ken.

Nee lijkt me geen slim plan.

Denk dat ik toch maar inderdaad een net briefje schrijf.

6. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Lindangel, misschien heb ik er overheen gelezen maar volgens mij heeft ze niet gezegd dat het niet meer zou gebeuren(?)

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nou dat weet ze wel,ten eerste had ik dat ik het briefje gegschreven en ten tweede heeft ze mij in het verleden ook aangesproken om het feit dat Max 's avonds op zijn slaapkamer deur bonkte,omdat hij angstig was.

Ook al eens omdat ze last had van mijn hond(was toen een pup)en heeft toen een paar dagen 's nachts gepiept.

Vond het toen vervelend voor de buren en ben beneden gaan slapen bij de hond.

Maar zij houdt nu dus echt geen rekening met ons en wat ik nog erger vind mijn kinderen.

Mijn oudste van 13 zegt zelfs GADVER ze zijn weer bezig mama

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Jawel,toen ik Zaterdag het briefje in de bus gooide,stond ze binnen 5 minuten aan mijn keukendeur en zei:"Sorry,Het zal niet meer gebeuren"

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Het is stil nu ;)

Justin nog klaarwakker en kan nu niet meer bed,aangezien ik Max zo uit school moet halen.

Dan maar een lang middagdutje(hoop ik)

10. sim

sim Niet meer actief

als een briefje niet helpt, zou ik het op het schoolplein dan nog maar eens zeggen, bovendien jij staat dan toch niet voor paal, zij staat voor paal!

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

arme kinderen, eerst de ouders gescheiden, dan de moeder die alleen maar aan haar eigen genot kan denken, geen begrip voor :(

misschien is het inderdaad goed om een wijkagent te bellen op het moment dat het weer gebeurd, dit valt namelijk inderdaad onder geluidsoverlast, hinderlijk geluidsoverlast. mijn moeder heeft ook steeds zo'n "puberfase" gehad na haar scheidingen. ik weet hoe vervelend dat kan zijn. gewoon werk van maken dus!

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ze heeft al zo'n naam op het schoolplein.
    Andere moeders hoor ik al zeggen:"Daar komt ze weer en moet je haar zien lopen,die heeft er vast nog een stuk in zitten"

Uit goed fatsoen heb ik nooit wat verteld van de overlast aan andere mensen,buiten mijn moeder en zusje om.

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Het eerste wat ik dacht was dat ze wel een heel slecht sexleven met haar ex gehad moest hebben. :p

Vervelend blijf het wel. :(

Ik zou idd persoonlijk naar haar toe gaan en zeggen dat je er nog steeds last van hebt.

Hoor je haar alleen sexen of ook andere dingen?
    (waar je je aan stoort dan)

14. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Dit is echt een bekend probleem hoor. Ik had vroeger een huisgenootje en dat was ook niet te geloven. Gekreun en gebonk van het bed tegen de muur...

Ook stond ik een keer met een buurmeisje te kletsen en die had onwijs last van de bovenburen. Ze had eerst haar bed al in een andere kamer gezet, maar toen heeft ze toch aangebeld.

Maar in jouw geval: je hebt al een briefje in de bus gedaan en haar ook gesproken daarna. Ik zou toch nog een keer laten weten dat je het nog steeds hoort, voor je de politie belt. Die komen dan een dag later melden dat er geklaagd is over geluidsoverlast. Verder doen ze volgens mij niks, behalve misschien als ze meer dan x keer langs zijn geweest?

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zijn het toevallig niet de oude bovenburen van mijn zusje :).
    Ze werden er zo gek van, briefjes ed hielpen niet en zelfs een flesje smeerolie niet ;) (bed kraakte).
    En het gegil was niet aan te horen (zelfs overdag als wij op visite waren, waren ze bezig.)
    Dat ze het terug gingen doen, het was ineens gestopt :smile:!

Gelukkig zijn ze nu 3 mnd geleden verhuisd.

Dus keelbanden smeren en hup er tegen aan :).

Maar als niks helpt, nogmaals proberen contact te zoeken en anders toch misschien de politie inlichten...

16. sim

sim Niet meer actief

maar meid, jij bent toch fatsoenlijk genoeg geweest, hallo zeg, zij is niet fatsoenlijk, en als ze toch al zo'n naam heeft zou je juist in het belang van de kinderen iets kunnen zeggen, ook haar eigen kinderen ondervinden hier toch "last" van.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik kan me voorstellen dat je het spuugzat bent! Mijn zus had ook van die buren die luidruchtig seksten. Ze hebben een briefje geschreven en daarna werd het daar wel stukken rustiger.
    Eerlijk gezegd denk ik dat je buuf er gewoon op kickt dat anderen haar kunnen horen, want je hebt duidelijk gezegd dat je er last van hebt en alles kunt horen. Mijn geduld zou dan wel op zijn hoor, ik zou gewoon de politie bellen. Pech hoor als ze daar kwaad over wordt, ze houdt toch ook geen rekening met jou en je kinderen? Ik zou er kotsmisselijk van worden en ik vind dat je het nog heel netjes hebt aangepakt.

18. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Jeetje zeg, wat vervelend voor jullie!
    Kan me helemaal voorstellen dat je er zat van wordt.
    als het nou bij een keertje bleef oke, maar zovaak.............nee dat is echt niet normaal.

Ik heb wat voor je opgezocht op internet, misschien heb je er wat aan.

http://huis-en-tuin.infonu.nl/wonen/207 ... t-kan.html

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Bedankt voor de link ;)

Ik ga vanavond de buren aan de andere kant van hun eens bellen
    Is een jong stel wat overdags wel beide werkt,maar kan eens vragen hoe hun het ervaren 's avonds en midden in de nacht.

Mischien dat we samen iets kunnen doen.

20. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dat is wel een goed idee inderdaad, andere buren vragen hoe zij het ervaren ;)

Deel Deze Pagina