Zou de politie hier iets aan doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

:confused:
    Als je het over de duivel hebt..

Ik hoor mijn huisgenoot nu op dit moment ook. Kan heerlijk mee genieten.. :(

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

mischien als ze weer begint even iets van klassieke muziek hard aan zetten en als ze dan komt neem aan dat ze dat ook roept :) terug roepen "ik ook ikook"

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat komt me heel bekend voor hahah
    Onze buurvrouw deed dat ook iedere keer te schreeuwen :confused:

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Sorry Naat, maarre

:)

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Toen ik dit topic leesde moest ik toch wel eventjes lachen sorry :)
    Maar het lijkt me wel ontzettend vervelend om dat iedere dag aan te horen, en vooral erg dat jou kinderen dat ook allemaal te horen krijgt.
    Beetje vreemd dat ze niet luistert naar jou briefje.
    Ik weet ook niet of je de politie kan inschakelen.

6. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Wij hebben iemand bij ons in de straat die een haan heeft........ Deze haan begint al om 3.00 uur 's nachts te kukelen.
    Op advies van de buurtcoördinator heb ik ook een briefje in de bus gedaan, met de vraag er iets voor te verzinnen.
    Ik mocht mailen naar één of andere pipo van de afdeling Bouwen, Milieu en Leefomgeving van de gemeente.
    Maar dat geeft natuurlijk ook geen garantie.

Maar misschien is het na een paar weken wel afgelopen. hihihi, dan is toch altijd de eerste periode van hevige verliefdheid voorbij?....

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik moest eigenlijk ook wel even lachen. Vind het wel een goeie actie, dat briefje!

Mijn vorige buurman was ook zo erg. Konden gewoon live meegenieten, gelukkig was het wel een superaardige vent. Volgende dag: Goh buurman feestje gisteravond? Hij: huh feestje? Ow *rooie kop* hihi, heb ze daarna niet meer gehoord.

Maar veel succes in ieder geval. Ik ben wel iemand van de tussen-de-neus-en-lippen-door-opmerkingen.
    *feestje gister?
    *last van je keel buuf?
    Enz (kan zo even niet verzinnen)

8. mieke

mieke Bekend lid

en is het weer rustig bij jullie???

liefs mieke

9. Saaya

Saaya Niet meer actief

http://www.youtube.com/watch?v=LX1fiE0U1qA&feature=PlayList&p=9AFE483A751E7283&playnext=1&playnext_from=PL&index=1
    zoiets? had nog een andere in mn hoofd; dadadadadamm dada dada :)

Maar wel heel erg vervelend natuurlijk.. Hopelijk is het snel voorbij :)

EDIT: deze bedoelde ik: http://www.youtube.com/watch?v=r0VUXLsBSjo wel even doorzappen naar na de eerste minuut geloof ik

Deel Deze Pagina