Zou de wens voor een 2e nog komen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gwenvd, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    En soms liggen gevoel en verstand uit elkaar. Hier altijd de wens voor kinderen gehad maar nooit het "ik wil het nu-klapperende eierstokken" gevoel gehad. Op een bepaald moment met manlief gewoon besproken om te stoppen met anticonceptie.

Ook voor nr2 is dat gevoel er nooit gekomen. Genoot/geniet zo van m'n kleine mannetje. M'n man wilde wel heel graag een tweede en ik vond een brusje wel leuk voor onze zoon dus uiteindelijk opnieuw gestopt met AC toen we het idee hadden ons leven in balans te hebben (zoon was toen 2:1 mnd) mocht ik gelijk zwanger zijn (was keren daarvoor nl steeds). Maar voor m'n gevoel was t ook ok als er geen 2e kindje bij zou komen. Vond dat ergens ook wel mooi: ik was gelukkig genoeg en er was ruimte voor meer geluk. Nu bijna ,36 weken zwanger! Vind t spannend een tweede kind en opnieuw de babytijd in maar t komt goed!

Dus ja....ook zonder oergevoel kun je prima keuzes maken

2. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    @Humtum ja dat kan natuurlijk ook nog! wat spannend dat je 2e er nu bijna is! succes met deze laatste loodjes!
    Wellicht als alle financiële zaken op orde zijn, alle opknap klussen zijn gedaan in het huidige huis en het ventje al wat zelfstandiger wordt dat het gewoon weer goed voelt.

Gister had ik wel wat fijns, we liepen met het gezin en de hond even lekker een rondje buiten liepen we langs een huis waar een mama haar pasgeboren babytje in de box legde (jaa sorry ik gluurde een beetje naar binnen tijdens het langslopen), nou ik smolt helemaal <3 mijn man zei ook meteen: zo schat dat vond je zeker toch wel weer erg leuk!

Voor mij een fijn gevoel dat het er toch nog zit, dan is het ook goed zo dat het nu nog niet zo ver is.

Ik denk dat ik mij dankzij het openen van dit topic en jullie berichten er echt wat rustiger onder voel.

Deel Deze Pagina