Zou deze ik al een 3+ kunnen plassen morgenvroeg na het zien van deze KV test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dansprinsesje, 12 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fijn hoor om die 3+ te krijgen.
    Gefeliciteerd!

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  2. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Eh nee want deze reactie op mij slaat totaal nergens op.

A. Ik heb op 2 topics (waaronder deze) gereageerd over te vroeg testen. Maar goed als ik het zeg dan bedoel ik het 100% goed ivm teleurstellingen te voorkomen. En mensen mogen mijn reactie uit hun laars lappen. Ik ben moeder theresa niet dus is het aan hun wat ze ermee doen. :) maar goed je mag dus ook geen mening geven volgens jou reactie.

En B. Waar heb jij gelezen dat ik 1 week overtijd positief heb getest?? Je weet meer van mij dan ik van mezelf joh! :roflmao: ik denk dat jij nogal verward bent met andere leden. Komt er denk ik ook wel van als je 24/7 op deze pagina loert. Geeft niet :oops:

En ik formuleer dingen op mijn eigen manier. Zit namelijk ook totaal niet te wachten op de pagina politie om gecorrigeerd te worden. Dat is nogal irritant vind je niet? En voor jou informatie. Een bevestiging van 3+ of anders je hele zwangerschap testen heb je nooit die heb je pas als je kind 9 maanden gezond en wel in je armen ligt ;)

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Fearfull jou opmerking is geen mening. Dan zou je zeggen: Ik zou(mening) heel die digitale test niet doen. Deze test ziet er supermooi uit. Zonde van het geld en geeft geen garantie. Dan geef je en een mening en komt het ook wat aardiger en meer goedbedoeld over.

Maar idd, er zijn nu even 2 topics waar ik het heb gezien heb in 2 dagen maar als je hier al langer zit herken je een patroon in de reactie van sommige en dan herinner ik me van jou reacties dat ze in 8 vd 10 gevallen op deze manier geformuleerd worden.

Maar ik had niet verwacht dat je mijn reactie in dank af zou nemen. It's all good.

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Gefeliciteerd! Gelukkig een 3+! Lekker genieten nu en in het Frans naar je buik koeren :p

5. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    #25 Fearfull, 13 jul 2018
    Laatst bewerkt: 13 jul 2018
    Goh over patronen gesproken. Jij loopt te reageren in bijna alle topics over hoe jij het zou moeten doen. Nogmaals wij zijn jou niet.. En nu moet ik ook volgens jou mijn mening/avies/opmerking op jou manier formuleren? Als mensen in jou topic verleden zouden moeten spitten over hoe jij omgaat met reacties formuleren zouden hun onderbroeken ervan zakken.. als ik een mening geef dan is het echt aan de de persoon zelf wat ie ermee doet maar men jij dringt jezelf nogal echt heel op! Er zijn hier tiental andere leden die dezelfde mening als mij delen in verschillende topics als deze of iets anders en dat ook gewoon zeggen. Je reageert daar anders nooit op :o:

oh en een leuke tip voor jou als jij mijn reacties leest voortaan scroll dan lekker verder wil je. Je houdt er namelijk wel van om een discussie uit te lokken ook zo een leuk patroontje van jou. Als TO het vervelend vind kan ze daar zelf wat van zeggen. En bedankt hè;)

6. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Deze heb ik even over het hoofd gezien! Heel fijn dit!! Gefeliciteerd :thumup:

7. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Klopt. Er zijn idd dingen waar ik een duidelijke mening over heb en waar mijn broek zelfs van afzakt. Maar ik ga niet in een test-gedeelte afvragen waarom mensen in vredesnaam zo vroeg testen of waarom ze een 3+ zouden willen zien. Dat is hetgeen waar de schoen wrikt. Maar ik zie nu net dat je reactie in dat andere topic ook al niet op prijs werd gesteld, daar had ik vandaag nog niet eens gekeken, dus ik ben niet de enige.

Maar ik vervuil het topic van @Dansprinsesje nu niet verder want ik ben superblij voor dr!

8. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Je bent lachwekkend! Die hormoonmonsters hebben jou echt heel goed te pakken :rolleyes: eh en nee je lokt eerst een discussie uit en dan wil je de topic niet vervuilen. Heb je nog meer van die leuke grappen en laat me ook weten waar jij je glazen bollen besteld.. Goh ik heb een week overtijd getest.. :roflmao:

9. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Dankjewel lieverd ❤️

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Prachtige test, en nu hop op die roze wolk!
    :)

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Prachtig!!!!

Deel Deze Pagina