Ben heel blij dat iemand anders het ook ziet dacht echt dat het tussen me oren zat hihi het is voor ons de 2e ronde na het stoppen met de pil had dit nooit verwacht
Ga je straks nog is testen ? Ik vind het streepje wel ver van het andere streepje staan kan ook komen door hoe de foto gemaakt is zal mooi wezen als het zo snel raak is 😃
Ik zie ook wel een streepje maar vind de test er een beetje vreemd uitzien. Misschien nog even met een andere test proberen? Ben benieuwd!
Ik zie 1 streepje (dikke paarse), Ik zie vaag een streepje ernaast maar is naar mijn mening een indroogstreepje. Ik zou een andere test doen.
Bij da zie je het testgedeelte altijd! Die is pas positief als hij kleur heeft.. Dus ik denk negatief
Ik denk helaas ook negatief.. zou even een andere test doen, of wat later testen.. laat je hierdoor niet uit het veld slaan, wie weet is deze gewoon positief.. maar hij ziet er naar mijn mening een beetje vreemd uit.. heb je misschien een andere foto (met omhulsel)?
Ben heel dank baar voor de reacties ik ga morgen ochtend weer testen en hopen dat hij duidelijker geworden is , dacht zelf dat het geen in droog streepje was omdat de test nog nat was en het was binnen 10 minuten te zien
Hallo, Wat denken jullie? Ik heb vandaag ee test gedaan van de action, 7 dagen voor NOD, als ik het goed heb bij gehouden. Groetjes
die zie ik heel duidelijk! 7 dagen voor NOD lijkt me sterk als ie zo donker is denk dat je NOD iets eerder is.