Vandaag op dag 27 van mijn cyclus van meestal 28 dagen. Vanmorgen test gedaan met wat draaien en in licht houden was er eenstreepje te zien... Laten liggen en ik keek een paar uur later en echt wel goed een ROZE lijntje te zien ook even breed als de andere. Het is een test van kruidvat 2 voor 5. Graag hulp Voel me wel al dagen zwanger en manlief zeimook al dat ik zo humeurig ben en wel zwanger leek hihi.
Hij is echt niet grijzig ofzo wat ik ook wel eens heb gehad.echt roze maar apart dat hij later zo opkleurde toch of??? Nee heb geen foto heb test wel boven liggen nog.
Ik denk positief maar met een foto kunnen we beter beoordelen, een foto kun je met je computer of laptop uploaden met het paperclipje als je een bericht typt
Ik denk echt wel positief meid! Had het zelf ook met n kruidvat test.. na afleestijd NIKS te zien.. en na n dik half uur kwam ik beneden opeens zag ik n streep (iets minder duidelijk nog dan jouwe)! Smiddags de CB gedaan en die gaf 1-2weken aan! Dus.. ik zou n CB doen!
Heb water op de plek gedaan waar je normaal de urine in druppelt maar bleef rosé streepje. Vervolgens test gesloopt ook twee streepjes. Blij apart vinden dat het later zo een stuk duidelijker werd.... Ervoor moest je echt op bepaalde manier houden.
Ik vind het ook een twijfel geval aangezien het streepje ook niet recht is? Ik zou zeggen.... Er zitten 2 testen in t doosje en doe er nog eentje
Dit was van ochtendurine. Had er eergisteren al een gebruikt hihi. In het echt wel recht volgens mij hij vertekend wat.
Ik zeg positief. Had afgelopen zaterdag precies t zelfde ook met kv2v5. Eerste instantie niets te zien, uur later weer kijken en tot mijn verbazing wel 2 strepen. Smiddags cb digi gehaald en die gaf toch echt zwanger aan 1/2 weken. Mvm test was ook positief. Dus ik zeg gefeliciteerd en doe morgen ff digitest cb.