Hallo moeders, Bij deze wil ik toch eens vragen of jullie ideeën hebben wat ik mijn zoontje kan geven om te "snoepen" tussendoor. Hij is geen zoetekauwer en naast zijn broodje (2 op een dag met geluk), fruithapje en groente eet hij alleen maar soepstengels en rijstwafel. Oh en sinds kort vind hij een stukje salami ook lekker. Ik wil hem zo graag iets anders geven, want er is zoveel meer, maar hij wilt niks! Wellicht hebben jullie nog ideeën!? Alvast bedankt. Groetjes
De mijne at gisteren om 3 uur een plakje krentenbrood weg. Anders nog wat fruit uit het knuistje, rauwe paprika.. Maar hier ook we zoet, dus ook koekjes..
* snoeptomaatjes *tuc koekjes *knapperbolletjes ( voor in de soep) * krentjes,smarties. *blokjes kaas * rolletje vleeswaren.
Paprika, krenten, smarties en kaas gaan er niet in. Heb wel wat ideetjes. Dank jullie wel. Straks maar even naar de winkel toe.
Ik zou het voorlopig bij gezonde dingen houden. Rozijntjes, gedroogde abrikozen Volkoren cracker Knijpfruit Komkommer, tomaatjes Zo rond 1,5 kreeg ze hier soms een koekje, Goodies heeft ook verantwoorde kinderkoekjes/fruitreepjes, etc.
Het scheelt dat hij geen zoetekauwer is. Helaas wilt hij geen abrikozen, rozijnen, knijpfruit (fruitreep) of komkommer
Dat komt vast vanzelf wel! Hier heeft ze ook lang soepstengels (volkoren) en rijstwafels gegeten. Ik gaf sowieso ook 2x per dag fruit. Richting de 2 jaar wilde ze steeds vaker hetzelfde eten als wij aten en kreeg ze wat vaker een koekje/biscuitje. Snoepje heeft ze rond 2 jaar ook voor het eerst gehad denk ik, die koop ik zelf vrijwel nooit maar krijgt ze wel eens buitenshuis.
Paprika Augurkje, dat vind die van ons heerlijk. Als we sla eten dan vist hij ze er allemaal tussen uit. Cracker Plakje/blokje kaas. Gewone kaas, of feta.
- Een crackertje met of zonder beleg? Of cracotte? - Rijstewafeltje met appelsmaak of frambozensmaak van goodies. - Rozijntjes - snoeptomaatjes, worteltjes, etc. - theebiscuitje - iets van knijpfruit? Ze hebben van zonnatura ook knappertjes (of knappeltjes) met appelsmaak, weet alleen niet wat het precies is.