Hallo meiden, Zaterdag was mijn NOD, maar niet te zien tot op deze moment. Vannacht ben ik wakker geworden van een pijnscheut in mijn onderbuik. Het was precies alsof ze met een naald door mijn buik staken. Had al een paar dagen last van een zeurderig gevoel onderin mijn boek, juist alsof de in aantocht is. Mijn borsten zijn effectief weeral veranderd (het viel zelfs mijn ventje op)... groter en bruiner tepelhof met allemaal witte bolletjes erop en mijn tepels zelf zijn roze opgezwollen, en heel erg pijnlijk sinds dag 2 na ovulatie(sorry voor de hele beschrijving) en vanmorgen op toilet een lange reep vruchtbaar : : slijm tegengekomen en nadien niets meer (vorige week ook 2 keer) ik snap er niets meer van, jullie ?
Wat spannend, tja testen geeft denk ik pas de uitkomst! ik ben net zwanger maar heb heel geen echt kwaaltjes of symptonen, verwachte het dus ook niet. dus voor mij lastig om te beoordelen! maar die ongi krampen had ik wel, week 5 en 6.. Ik duim voor je!
zou best willen testen maar ik heb er geen in huis heb moeten werken terug vandaag en was pas om 19u thuis ---> alle winkels toe
Heb nog niet kunnen testen want ik zit momenteel op mijn werk heb wel al een smsje gestuurd naar mijn ventje dat hij een testje in het kruidvat moest gaan halen
heb mijn ventje iets kunnen aandoen als ik thuis kwam ... hij heeft geen test durven meebrengen, hij was nd winkel gegaan maar vond het zo raar om eentje uit de rek te nemen dat hij gewoon zonder iets uit de winkel is gestapt ... moest ik nu niet zo in het hol van pluto werken, dan ging ik zelf achter eentje maar er is daar niets in dat dorpje hoop dat hij het morgen wel durft, want anders
klinkt me bekend in de oren vond het al zo merkwaardig dat zonder slag of stoot je vriend een test ging halen..... Kan de hele taliban achter mn vriend aansturen maar echt niet dat ie een test gaat halen....hahaha...... mannen