Mja, normaal gezien moet ik vandaag ongi worden. Nu had ik vanmorgen écht het gevoel dat ze er aan zaten te komen. Het pijnlijke gevoel in de buik dat ik iedere maand heb (en waarna ik ca. 15 min later ongi wordt) was enorm aanwezig. Abnormale buikkrampen. Intussen: geen krampen meer, maar ook niet ongi. Voor de rest helemaal geen klachten (geen pijn aan borsten, niet moe, geen buikpijn,...) Heeft nog iemand dit meegemaakt en wat waren de gevolgen (later ongi of toch zwanger?)? Ik ga in ieder geval nog even wachten met testen. Zitten net in de 2de ronde....
zie mijn topic van gisteren http://www.zwangerschapspagina.nl/about25659.html ik zit ook maar te wachten en voel steeds minder.. een week terug hele erge krampen en gevoel dat ik ieder moment ongi kon worden.. nu helemaal niets.... erg frustrerend en baal dat mijn lichaam een spelletje met me speelt succes meid!
Ik kreeg 2 dagen voor m'n NOD (vorige week) zo'n ongi-gevoel, maar niet echt krampen zoals jij omschrijft. Alleen lichte pijn zoals bij ongi die eraan komt. En ik had vanaf dat moment ook gevoelige tepels + een klein beetje witverlies. Verder moest ik ook ietsje meer plassen. En zie mijn banner. Dus ik hoop voor jou dat die buikkrampen ook betekenen dat je zwanger bent ! [-o< liefs, Vicky PS : en zat ook in tweede ronde