Volgende week hebben we een afspraak staan bij de gyn i.v.m. herhaalde miskramen. Tussentijds mochten we gewoon proberen zwanger te worden en zie hier het resultaat...Hopenlijk hebben we over een maandje of 9 een heerlijk wondertje in onze armen. Weet trouwens niet exact hoe ver ik ben...normaal ovutesten deze maand zonder (ze waren op en ik was er even klaar mee) denk dat ik rond 12 dpo zit.
Bedankt! We zijn hier voorzichtig blij. Eerst de eerste paar weken maar eens door komen. Morgen ook nog een digitale halen en kijken wat die zegt.
Gefeliciteerd!! Ik zou wel je gyn al bellen dat je nu een positieve zwangerschapstest hebt lees vaak dat er progesteron gegeven word bij hh miskramen. Misschien is dat ook wel de bedoeling van je gyn wanneer je weer zwanger zou zijn, en aangezien je dat nu bent....... (beter voor de zekerheid even bellen dan toch... heb zelf geen ervaring hiermee)
Bedankt voor de felicitaties. Hier ook nog even met de digitale en een kruitvat die ik op hetzelfde moment heb gedaan. De KV lijkt iets lichter als gister op de foto, maar dat komt omdat ik de foto binnen de 5 minuten heb gemaakt. Hij is nu al iets opgedroogd en net zo donker als gister. En nu houd ik op met testen en zal ik straks mijn banner aanpassen