Hoi allemaal, Vanochtend een test gedaan, meer met het idee het zal wel negatief zijn ( heb geen kwaaltjes niks) en dan weet ik meteen waar ik aan toe ben en echt ik op mijn ongesteldheid. Verschijnt opeens een heel licht streepje. Zie ik dit goed?? Kan t gewoon zelf niet geloven.. Liefs
Nou zeg maar gerust een hele duidelijke streep! Als het binnen afleestijd is dan is ie volgens mij gewoon positief!
Nou ik zie echt wel een streep, en ook nog eens roze! Dus ik zeg gefeliciteerd! Ben je drie dagen na NOD? Is toch een mooie test dan! Als je het niet zo geloofd zou ik een Clearblue met weken indicator halen en die doen vandaag of morgen ochtend! Dan kun je er niet meer omheen of twijfelen!
Wat een lieve/leuke reacties allemaal! Begin het ook te Geloven.. Vanmiddag even zo'n cb test met indicator halen dan is t voor de husband ook wat duidelijker haha Belden jullie diezelfde week nog de huisarts/verloskundige? In mijn geval zou het m'n huisarts zijn, want die is tevens verloskundige (handig!) of hebben jullie er nog even mee gewacht? Spannend allemaal hoor....
Nee eigenlijk niet... Ik las overal van alles en dacht maar, daar heb ik heel geen last van... Dus dat je geen kwaaltjes hebt zegt nog helemaal niks! Begin sinds gister pas wat te krijgen.. Steekjes, veel plassen maar daar blijft het ook bij! Spannend , zit jij in je 1e ronde??