Kraampakket?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Audrey2014, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Audrey2014

Audrey2014 Actief lid

24 dec 2013
    335
    7
    18
    NULL
    Flevoland
    Ik krijg dus geen kraam pakket vergoed,
    nu was mijn vraag welke ik moet halen
    wat ik moet halen,

en of het slim is alles apart te kopen of gewoon voor bijv het pakket
    te gaan van Natalis?

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik heb van de verzekering een adresje doorgekregen.
    Daarvan kreeg ik voor 20 euro een pakket van Natalis en daar zit alles in wat ik nodig heb.
    Vond alleen het onderzeil voor het matras erg klein.
    Dus die heb ik met de po en klossen bijgeleend.

Volgens mij als je alles los koopt ben je duurder uit.
    Vraag het eens aan je verzekering. Ik kreeg ook nog een leuke korting op het pakket.

3. Roelieboelie

Roelieboelie Actief lid

27 jun 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is er bij de prenatal ook een kraampakket te koop. Geen idee wat de prijzen daarvan zijn. Wij hebben ook een waterdichte molton aangeschaft. beter dat zo'n plastic zeiltje:) Succes!

4. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik kreeg ook het kraampakket niet vergoed, wel bood mijn zorgverzekering een pakket aan voor €20,-. Misschien dat je wel via je zorgverzekering iets kan aanschaffen?

Bij Prenatal kosten de pakketten €29,95. Op internet zijn er volgens mij ook verschillende adressen en je apotheek kan jou ook helpen.
    Alles los kopen is volgens mijn vk ook duurder maar dat weet ik niet uit ervaring

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    ik lees mee, vroeg me dit ook al af.

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik zou het eens navragen bij je verloskundige, ik bracht daar na de bevalling alle spullen heen die ik overhad. hun konden er altijd wel mensen mee blij maken zeiden ze... dus jou misschien ook wel!

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Misschien kun je hier op ZP een oproepje plaatsen. Er zijn er genoeg die heel weinig gebruiken, omdat ze bijvoorbeeld een poosje in het ziekenhuis doorbrengen. Ik had er zelf de vorige x 2, omdat ik was overgestapt van verzekering. Ze hadden dit toen alleen niet aan de betreffende afdeling doorgegeven. Ik kon er ook weer iemand blij mee maken en had naderhand zelf ook veel over.

Deel Deze Pagina