Order baby gender prediction test online | GENDERmaker.com als ik zwanger was had ik hem getest? Wie nog meer..of juist niet? ben erg benieuwd, vooral ook naar resultaten! , maar ik ben een testkees
Ik ken het niet en zou het ook niet proberen. Lijkt mij niet echt betrouwbaar. Als het zo makkelijk was werd het toch al wel meer aangeboden lijkt me. Chantal
hahaha geen idee of t zou werken.. Als k nog niet zou weten wat het zou worden had ik t wel leuk gevonden om er 1 aan te schaffen gewoon voor de leuk
Reclameblad maakt het meteen al onbetrouwbaar... Zou het ook niet doen...ik zou gewoon rustig wachten op de 20 weken echo of pretecho... beter! Zekerheid heb je dan gelijk.
Ik zou het we doen denk ik als ik het nog niet wist, maar heb al een vruchtwater punctie gehad dus weet al 100% zeker wat het geslacht is hahahahahaha. Jammer, ik ben ook zo'n enorme tester....
Nee, geloof ik niet in. Ik heb wel gehoord dat er in Amerika een bloedtest bestaat die je thuis kan doen. Dat geloof ik dan eerder.
lol Ik zou ook haast instaat zijn om het te kopen.. Maar als een blad het al niet geloofwaardig vind... Als hij hier te koop was bij de etos had ik hem gehaald!