Hoi meiden, Ik ben nu ruim 27 weken zwanger. Ik heb vandaag al de hele dag buikpijn (soort scherpe stekende pijn) rond om mijn navel. Komt iemand dit bekend voor? Of zou ik er goed aan doen even de gyn te bellen? Liefs
ik hoorde toevallig van de week van mn schoonmoeder dat ze dat bij een van haar zwangerschappen ook had gehad, en dat het toen een navelbreuk bleek te zijn: dan scheurt je buikvlies een stukje in bij het zwakste punt - je navel. Later is dat operatief weer hersteld. áls het een (dreigende) navelbreuk is, geloof ik niet dat je het kunt voorkomen, maar als je het niet vertrouwt zou ik toch even contact opnemen met de HA/gyn/vk, misschien kan hij/zij je meer vertellen. Sterkte ermee
Ik heb dit ook gehad en in periodes van groei heb ik er nog steeds last van..... bij mij had dit te maken met de groei van de baarmoeder, zat in een groeispurt en met bandenpijn! Niets om je zorgen over te maken dus! Ook merkte ik dat het daar extra zeer deed omdat mijn huid aan het uitrekken was! Sterkte ermee!!
Is het echt pijn in je buik of meer van de huid? Ik heb nl al een paar weken dat laatste, dus gezien de reactie van fafa zal ik dat de volgende keer toch maar even melden bij de gyn
Navelpijn is niet ongewoon. Heeft gewoon met je groeiende buik te maken. ik herinner me nog levendig dat ik er behoorlijke last van heb gehad in een bepaalde periode in mijn zwangerschap.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben weer gerust gesteld. Donderdag moet ik naar de gyn voor controle, dan geef ik het voor de zekerheid nog even door.