Geen symptomen.. wie had dit ook ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mami87, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mami87

mami87 Lid

30 jul 2008
    55
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo zwangerschapsgenootjes,

Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben.
    ( heb 2 positieve testen gedaan )
    Als ik t vanaf mijn laatste menstruatie uitreken ben ik ong 5 weken zwanger.

Maar.. ik lees hier op het forum dat iedereen wel iets van symptomen heeft. Nu heb ik ( behalve dat mijn menstruatie uitblijft) bijna geen symptomen.. ik ben niet misselijk, heb geen grote borsten en ook niet de bekende aders ).

Zou het nog te vroeg zijn ?
    Wie heeft/had dit ook ?

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dit had ik ook, ik was alleen wel doodmoe :)

3. mami87

mami87 Lid

30 jul 2008
    55
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat ben ik inderdaad ook !
    Moet 's avonds echt om 22.30 naar bed anders hou ik mijn ogen niet open op het werk :(

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik kwam om 18:00 uit me werk en plofte zo neer op de bank en had helemaal nergens meer fut in maar gelukkig is dat inmiddels helemaal over en voel ik me super fit.

5. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    ik heb ook nergens last van gehad. sinds 2 wk heb ik hele gevoelige borsten en ben ik erg moe savonds na t werk of dag sjouwen. maar door t warme weer begon ik vorige wk beroerd, hoofdpijn en met vlagen benauwd te krijgen.

maar geen symptonen is ook niet erg, want moet er niet aan denken om constant beroerd te zijn!

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik had ook geen last hoor pas bij 8 weken begon het

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Mami,

Ik heb ook bijna nergens last. Wel ben ik inderdaad ontzettend vaak en snel moe. Dus dat er wel echt bij horen dan.
    Maar voor de rest voel ik me eigenlijk wel lekker. Ze zeggen dat de klachten vaak vanaf week 6 of later komen, dus we wachten het maar af ;) .

Grt Vanilia

8. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    hoi

ik heb nog steeds nergens last van.
    En ook niet gehad.
    Hoop dat het zo blijft.

Maar kan me voorstellen dat je je een beetje ongerust maakt.
    Maar dat hoeft dus helemala niet hoor.
    Ben het levende bewijs.

9. meid22

meid22 Actief lid

14 feb 2007
    105
    0
    0
    Hallo,

Ik had ook nergens last van. Had paar dagen voor de test nog flink de beest uit gehangen bij een feessie, schaam. Ik had niet verwacht dat ik zwanger ben, de test heeft het bevestigd en nu de dikke buik :D. Geniet er lekker van.

Groetjes,
    Meid22

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik had bij mijn 2e zwangerschap nergens last van en bij deze ook niet. alleen soms last van menstruatie krampen en banden pijn.

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik had ook nergens last van. En omdat ik zovaak overtijd was, had ik pas met tien weken heb ik getest. ;)

12. mami87

mami87 Lid

30 jul 2008
    55
    0
    0
    Eindhoven
    Ja nu ben ik wel een beetje meer gerustgesteld.
    Ik vond t al zo gek omdat iedereen zoveel symptomen heeft behalve ik..dacht ik !

Meid 22 ik weet ook pas 1 1/2 week dat ik zwanger ben en ik heb ook nog 1 dag voor de test gefeest :$
    Maar nu ga ik me heeeel netjes gedragen en goed voor mijn toekomstige baby zorgen haha, samen met zijn/haar papa.

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid ik voel op wat krampjes na ook niets.
    Maakt het wel ongeloofwaardig dat ik echt zwanger ben maar over 2 weken een echo en dan zal het wel andrs worden qua gevoel.

14. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb ook zo goed als geen last.
    Al was ik maandag wel een beetje misselijk.
    Soms een beetje moe, maar als ik verhalen hoor of zie mag ik in me handjes klappen!
    Ziek zijn is niet alles maar niks hebben maakt je zo onzeker! :D

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik had ook nergens last van behalve dan de vermoeidheid. Op een gegeven moment was ik blij dat mijn buikje begon te groeien aangezien ik me geheel iet zwanger voelde.

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pfff ook hier. Ik heb zojuist getest! En zie mn banner! Hij is ernstig positief! Al bijne twee weken wel zo'n ongi-gevoel, dus eigenlijk had ik zoiets van.... naahhh ik wacht nog wel even met testen. Maar vanochtend was tie dus positief.

Dus eigenlijk alleen maar beetje buik"krampen", borsten zijn ietwat gevoelig, en ben ook wel wat moe.... maar dat wijt/weet ik dan weer aan de warmte van de afgelopen dagen/weken. Oh ja... moest deze week ook vaker plassen.

Deel Deze Pagina