Zou dit een eisprong kunnen zijn ?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Selena149, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

#1 Selena149, 12 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2010
    Dag dames,

ik zit inmiddels op dag 48 van mijn cyclus (Ik heb PCOS).
    Nu had ik afgelopen zondag (dag 44) voor het eerst vruchtbaar slijm en was ik gelijk hyper omdat ik dacht dat mijn eisprong eraan kwam. Ik temperatuur al trouw wat maanden en vroeg me af of jullie denken dat mijn temperatuurkaart een eisprong uit wijst ?

Als je puur alleen naar de laatste dagen van mijn kaartje kijkt: CD 44 dus Vruchtbaar slijm (eggwhite), heeft een eisprong kunnen zijn wellicht ? Vanaf de dag erna is namelijk ook keurig mijn temperatuur gaan stijgen zoals zou moeten bij een eisprong en is op dit moment 0,4 hoger dan de dag van mijn vruchtbaar slijm. Ook heb ik de laatste dagen félle menstruatieachtige krampen (zo erg dat ik ter plekke dacht ongesteld geworden te zijn), opgezette buik en wat steekjes gevoeld, die nu ineens weer weg zijn.

Als je het zo zou horen (zonder het kaartje te hebben gezien) zou je dus denken: een ei.
    Máár... (ja nu komt de grote maar hihi) als je eenmaal mijn temp. kaartje ziet, zie je dat deze temperaturen voor mij wel gemiddeld zijn, en dat dag 44 (Eggwhite) eigenlijk een dieptepunt is. Aan de andere kant had ik toen wél vruchtbaar slijm, en is (zoals hoort bij een ei) mijn temp. vanaf de dag erna gaan stijgen en is nog steeds 'hoog'.

Nu heb ik zojuist even gekeken door voor morgen ook een 36,1 in te vullen om te kijken wat FF dan doet, en dan wijst hij dus idd een ei uit, maar dan op dag 46. Wat denken jullie ?

2d7969 Ovulation Charts

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Aan je kaartje te zien, zie ik nog geen eisprong.. aan je verschijnselen zou je denken van wel. Maar inderdaad als je temperatuur morgen nog hoger wordt dan krijg je inderdaad wel een eisprong op 46, bij sommige gaat de temperatuur na een eisprong pas geleidelijk omhoog.. even afwachten nog..

Deel Deze Pagina