Hallo allemaal, Ik heb in februari waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. Ik heb nooit echt veel bloed verloren en al helemaal geen stolsels. Ik had hiervoor altijd een lange en onregelmatige cyclus, ik gok van minimaal 40 dagen tot 60 dagen (ik was niet bezig met zwanger worden, dus hield het niet echt bij). Bloedingen waren dan altijd "normaal", als in constant en verzadigde tampons, ongeveer 5 dagen. Nu lijk ik ineens regelmatig ongesteld te zijn, namelijk netjes elke maand. 28 februari en nu 29 maart. Het gekke is alleen dat deze menstruaties niet zijn zoals ik het gewend ben, ze zijn namelijk zeer licht en lijken tussenpauzes te hebben. Er zit steeds een beetje bloed op mijn tampon, en na een enkele dag of nacht zelfs niks. Normaal verlies ik de eerste nachten juist het meeste bloed. Ik denk steeds dat mijn menstruatie voorbij is, maar dan verlies ik toch weer een klein beetje bloed. Soms maar een paar druppels zichtbaar op de mijn tampon, inlegkruisjes en maandverbanden blijven meestal zelfs schoon. Een heel verschil met wat ik normaal ben gewend. Ik heb me nooit "echt" zwanger gevoeld, maar ik heb zo nu en dan nog wat pijn in mijn vagina (buiten bloedingen om) en veel witte afscheiding uit mijn tepels (talg). Ben dood en doodmoe. Iemand die hier ervaring mee heeft? Kan dit normaal zijn na een miskraam? Liefs, Ninn
Kan je niet weer zwanger zijn? Maar waarom schrijf je dat je waarschijnlijk een miskraam hebt gehad? Is dit niet zeker?
Ik kan niet weer zwanger zijn, want ik ben niet meer seksueel actief geweest. Waarschijnlijk omdat ik nooit een echo heb gehad. Verloskundige zei dat ik uit moest gaan van een vroege miskraam, omdat de zwangerschapstesten vager werden en uiteindelijk wit. Een vroege miskraam zou de licht positieve testen verklaren.
Het gaat me vooral om de menstruaties, zo anders en licht. Hoop dat iemand me kan vertellen of het soms na een miskraam vaker voorkomt.
Ik had altijd hele zware menstruaties. Duurde wel 7 tot 8 dagen..En na de miskraam en curretage duurt het nog maar 2 dagen. Ik maakte me hier zorgen over en ben uiteindelijk nar de gynaecoloog gegaan. Ze hebben toen mijn baarmoederslijmvlies gemeten een paar dagen voor de menstruatie en dat zag er prima uit. Dus dat stelde me wel gerust. Maar als het dus zo blijft zou ik het gewoon even vragen.