Sorry, ik zie op de test geen streepje.. Misschien 3 dagen wachten en opnieuw testen, of wellicht een bloedtestje bij de huisarts als je blijft twijfelen? Ik vind het er ook als oud weefsel uitzien, maar ik ben een leek..
Nee dit lijkt me niet iets horen bij een miskraam van 4wk. Dan is er haast niets te zien op de echo, laat staan met bloot oog. Ik denk wat oud slijm/weefsel wat los is gekomen. Op je test zie ik wel iets heel lichts, spannend.
Ik zie ook niks! (maar zit op een bar slechte pc) En een beetje vreemd dat je al uitgaat van een zwangerschap zonder überhaupt een positieve test gehad te hebben.. juist omdat je pas bent gestopt met de pil kan je lichaam je voor de gek houden. als je gaat ontpillen kunnen de klachten lijken op zwangerschapsklachten....dat weet ik uit eigen ervaring en van ervaringen van dames hier op het forum.. Maar goed..."We Shall See"
Ik zie ook niks. Dat dingetje is geen miskraam, dat kan niet zo eruit zien bij 4 weken. Heeft niets met cynisme te maken, ik snap niet waarom je graag wil dat het een miskraam is.
Een miskraam met 4.0 bestaat niet. Dan was het een mislukte bevruchting en ben je gewoon ongesteld geworden. Ik snap ook niet zo goed waarom het bijna lijkt of je er 1 zou willen... Ik zou willen dat ik er 0 had! En ik zie helaas ook niks op je test, maar ik hoop voor jou dat je toch zwanger bent!
Ik zie wel een licht streepje maar ik vertrouw die KV's alleen nog maar met duidelijke strepen.. Ik duim voor je!
Ben blij dat meerdere vrouwen het hetzelfde opvatten als mij. Je schrijft het alsof je wilt dat het een miskraam is. Je kan geen miskraam hebben met een negatieve test en gewoon bloed op je nod. Ik zie ook niks op de test maar de foto is wel erg slecht. Volgende keer als je hulp vraagt ook iets aannemen en niet zeggen dat je t wel weet hoe t voelt na 2 zwangerschappen want dan had je dit topic niet hoeven aanmaken
Het vruchtje dat ik verloor bij mij mk was wit, met vormpjes en rode stukjes ertussen. Daarom vind ik je foto niet op een mk lijken. Ik verloor na mijn eerste zwangerschap en curretage een paar maanden later ook nog een stuk weefsel, ingekapseld in een soort slijmprop, dat was ook wit. Hoop voor je dat je zwanger bent! Dan was dit misschien een oud stolsel idd. Zag het er zo uit toen je het verloor? Of was het toen gewoon "vers", bloedig zeg maar
ik denk dat ze het tegen mij heeft. @TS: niet zo kattig doen meid, je opent een topic en vraagt naar onze mening, die heb ik ook gegeven. Als dit niet overeenkomt met het antwoord dat je wilt horen, tja, open dan geen topic. Ontpillen en zwklachten liggen heel dicht bij elkaar. En inderdaad het komt precies over alsof je wil dat het een miskraam is. Geloof me, ik spreek uit ervaring, het zal makkelijker voor je zijn als je er gewoon van uitgaat dat je ongesteld bent geworden dan dat je jezelf probeert te overtuigen van een miskraam. De feiten die je opgesomd hebt spreken gewoon een zwangerschap tegen. En dat is niet mijn menig maar gewoon wetenschappelijk bewezen.
Gossiemikkie! Ik had een heel verhaal getypt.. Gaat mijn webpagina verversen ofzo.. Leuk zo'n nieuwe laptop met windows 8. Grr!! Goed, ik hoop dat je derde beebje in je buik huist!! Ik voelde me verschrikkelijk ongesteld op moment (denk ik) van innestelling. Maar aangezien er op mijn menstruatie geen peil te trekken was, wist ik mijn NOD ook nooit precies. De test is beetje vaag, maar ik zie wel iets (ik hoop wel dat je foto gelijk is gemaakt, want als je ze laat liggen dan krijg je uiteindelijk alsnog een streepje) Ben heel erg benieuwd!! Soms weet je het gewoon zeker, zonder aanleiding of bewijs. Ik begrijp je gevoel, begrijp overigens alle gegeven reacties hier ook.. Heel veel succes!!!
ik zie wel een licht streepje op onderstaande test.maar die foto is geen miskraam hoor. Da's gewoon een stuk weefsel, wat je gewoon kan verliezen als je menstrueert. Dacht je dat dat het vruchtzakje zou zijn? Dat ziet er heel anders uit, en is op dat termijn niet te vinden zo klein. Het kan goed dat je pril zwanger was, maar iets van 80% gaat voor de nod al mis...