Dat verschilt bij iedereen. De ene geraakt meteen na de miskraam zwanger en bij de andere duurt het heel lang..
Ik heb begrepen dat een vrouw vruchtbaarder is vlak na een miskraam. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar mijn bron is.
Dec 2013 eerste mk gelijk daarna de mm in en doorgaan. Helaas duurde het 6 maanden om weer zwanger te raken wat ook een miskraam werd ( juni 2014) meteen verder gegaan op advies van mijn gyn en maand daarna mocht ik weer zwanger wezen en gelukkig ook blijven! Het ligt vooral aan je lijf en geest of je weer in verwachting raakt. Suc6
Idd wordt dit vaak gezegt. Geen idee of het klopt. Collega van mij was direct na de mk zwanger ondanks pcos. Ikzelf was 6 maanden na 1e mk zwanger. Benieuwt hoe dat dit keer zal gaan.
hier heeft het 8 maanden geduurd voor ik weer zwanger was. wat weer heel frustrerend was omdat ik na het stoppen met de pil meteen zwanger was en toen wilde het niet erg.. het is idd bij iedereen anders.. de 1 is zo weer zwanger en de ander moet wat langer geduld hebben