ik heb 28 december een miskraam gehad (vruchtzakje was met oudjaar weg alleen nog wat bloed). nu heb ik gevloeid tot 2 weken terug, daarna niet meer. ik ben vorige week ovulatietesten begonnen en dacht mijn ei te hebben gevonden afgelopen dagen (20 ste). vandaag voor de zekerheid een ovulatietes en zwangerschapstest gedaan... ovulatie test negatief, wel een streep maar geen eisprong. en mijn zwangerschapstest was tot mijn verbazing ook nog positief en het is echt geen tuur streepje...ik zal zo foto plaatsen? mijn laatste zwangerschapst die ik gedaan had was zelfs nog lichter als deze Ik ben absoluut niet zwanger want heb 19 de voor het eerst weer sex gehad (man weg) is dit normaal? wat moet ik hiermee? moet ik kijken of ik wel schoon ben= ik had een miskraam met 9 weken met was met 6 weken gestopt met groeien
hierbij mijn test van een half uur geleden dus ook nog niet eens meet ochtendurine Bekijk bijlage 300506
Hoi, volgens mij is het wel normaal hoor. Ik heb na mijn miskraam van 10 weken zwangerschap (kindje was 6,3 weken) nog 22 dagen een positieve test gehad. Ik hoop voor je dat hij eerdaags omo-wit is.
Ik teste 4 dagen na de miskraam alweer negatief met de digitale en 1 week later met die van de kruidvat..
vandaag bij verloskundige geweest. het restweefsel heeft opnieuw een holte gemaakt (zie andere topic)! ppfff morgen naar de gynaecoloog!