Ik ben nu ongeveer 4 maanden gestopt met de pil. Mijn vriend en ik willen zwanger worden maar we houden niet bij wanneer mijn eisprong is e.d. Als het lukt dan lukt het en anders niet Het enige waar ik wel op het gelet is mijn cyclus. Deze is 25 dagen. 5 november was ik voor het laatst ongesteld geweest. Gisteren voelde ik op de gehele dag genomen ong. 8 keer een steekje links in mijn onderbuik. Vandaag heel de dag niks tot ongeveer een uur of 16.00 en sinds die tijd heb ik constant steken en een zeurende pijn. wat kan dit betekenen??? groetjes C
Ik denk ook dat het de eisprong is. Dit voelen de meeste vrouwen onderin de buik aan de linker of rechterkant in de vorm van steken. Ik zeg verleiden die vriend van je! Misschien is het toch een keer de moeite waard om ovu/testen te gaan gebruiken, dan weet je zeker dat het je eitje is en dat hoef je dan maar 1x te doen. Succes
Bedankt voor jullie reactie.... Ik heb me eitje eigenlijk nooit gevoeld. heb wel een beetje gegoogled... zou het ook innesteling kunnen zijn???
Ik voel ook mijn eisprong, maar ervaar dit niet als steken. Ik heb dan echt weeenpijn onderin mijn buik, die zo ontzettend zeer doen, dat ik gewoon niet meer kan lopen van de pijn. Meestal heb ik het links. Maar als jij zegt 5 november voor het laatst ongi, is dat dan je 1e dag van je menstruatie of laatste dag? Want dan kan het idd wel een eisprong zijn geweest. Een eisprong krijg je 2 weken na je menstruatie, 2 weken voor je volgende menstruatie. Dus een innesteling lijkt mij te vroeg.
5 november was de eerste dag van mijn ongi... Ik heb gisteren toch maar mijn vriend verleid.... hahaah stel dat het toch me ei was.. is het maybe nu toch raak....
hey Cycy, Als je zegt dat je cyclus ongeveer 25 dagen is dan moet je rond de 30e toch weer je NOD hebben? Wil je niet onnodig blij maken maar het zou dus ook best een innesteling kunnen zijn..( En als dat het niet is je eisprong, denk ik) Ik had het ongeveer een week voordat ik mijn menstruatie zou hebben. Steekjes onderin mijn buik, soms rechts soms links en elke dag het idee dat ik mn NOD zou gaan beginnen. Maar wat bleek, zwanger!! inmiddels alweer 29 weken... Ben echt heel erg benieuwd!! Ik en mijn vriend hielden ook niet bij wanneer mijn eisprong was. Heb alleen de eerste maand na stoppen met mijn pil een ovu-test gedaan om te kijken of het allemaal werkte... Hou je ons op de hoogte... spannend!!
Hoi WOW, Gisteren en vandaag voel ik helaas helemaal niks in mijn onderbuik. Alle steekjes zijn verdwenen. Het enige wat ik wel heb ik dat ik niks kan hebben. ben ontzettend humeurig. Normaal heb ik dit ook wel als mijn ongi eraan zit te komen maar nooit zo hevig!!!!!!!!!!!!!. Gisteren was gewoon echt niet normaal. heb gewoon medelijden met me vriend. Ach ja we zullen wel zien. Ik hoop dat het wel raak is maar ja.. anders helaas pindakaas en we zien het de volgende ronde wel. maar ik hou jullie op de hoogte!!! groetjes
@ cycy dat humeurige dat had ik ook... Ik was op vakantie met mn vriend en was heel erg snel geirriteerd, dat heb ik normaal nooit. Dacht toen nog dat het met mijn menstruatie te maken had.. Verder kreeg ik die week ook last van kleine pukkeltjes op schouders en bovenrug... Het zou inderdaad ook je menstruatie kunnen zijn maar ben stiekem toch heel erg nieuwsgierig.... En inderdaad, als het nu niet raak is, op naar de volgende keer... liefs
@wow, nou vannacht zo enorm slecht geslapen. heb de nachten ervoor last gehad van realistische nachtmerries maar vannacht helemaal niks.. de hele tijd draaien enzo. mijn darmen gingen ook te keer... had al 2 dagen geen ontlasting gehad dus moest dat er perse vannacht uit... Had enorm buikpijn! Aan de ene kant denk ik, maybe is het toch zo.. maar aan de andere kant wil ik het zo graag dat het waarschijnlijk mijn lichaam is die me voor de gek houd. Nog 5 dagen voor ik kan testen maar ik weet niet of ik dat volhoud!
update... ik allemaal lezen op het forum dat de test van kv eventueel iets voor de NOD kan. dus ik naar de kruidvat voor de kv2v5 test. maar helaas negatief. Nu kan ik mezelf wel voor me kop slaan dat ik heb getest. Moet gewoon nog ff een paar dagen wachten he! De eerste keer dat ik zwanger was. (is abortus geworden) was mijn eerste test ook negatief... (wel na mijn NOD getest) maar de test van 2 weken later was super positief en toen bleek dat ik al 6 weken was! wel nu het gevoel dat de ongi er aan zit te komen, pijn in me rug en onderbuik.... ik hoop het niet... maar ja... we zien het wel