Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Infinities, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infinities

Infinities Nieuw lid

4 jan 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eind september heb ik geslachtsverkeer gehad waarbij het condoom gescheurd is. Ik gebruik de pil maar die heb ik toendertijd vrij onregelmatig genomen. Verder ben ik met de pil altijd regelmatig ongesteld geworden.

Mijn eerstvolgende menstruatie was erg licht. Ik heb meerdere testen gedaan en een ervan was positief. Ik ben toen direct naar een arts gegaan. De arts heeft een via een echo vastgesteld dat ik niet zwanger ben. Vreemd maar ik was opgelucht, ben er toen vanuit gegaan dat ik niet zwanger ben.

Nu blijft mijn menstruatie helemaal uit... Schijnzwanger zijn is absoluut niet aan de orde.

Zou het kunnen zijn dat de arts toen nog niks van de zwangerschap kon zien (tussen de geslachtsgemeenschap en de echo zat ongeveer 3 a 4 weken) en dat ik dus toch zwanger ben?? Of is dit bijna onmogelijk?

Morgen gooi ik er nog maar een test tegenaan maar ik kon deze brandende vraag niet langer laten wachten.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan.

Nog even een test doen. Mocht je zwanger zijn, een test geeft de gehele zwangerschap positief aan.

Qua test kun je het beste de Kruidvat 2 voor 5 euro doen of de duurdere CB Digitaal met wekenindicator (deze geeft wel meteen duidelijkheid in tekst zonder twijfelstreepjes!).

Laat je de uitslag even weten?

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als het nog van eind september geslachtsgemeenschap is geweest, maakt het echt niet uit welke test je gebruikt, bij een zwangerschap zal elke test nu positief uitslaan.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt. Maar ik wil voorkomen dat ze Predictor koopt. Want die geeft immers ook positief als je NIET zwanger bent?

TS, met welke test testte je trouwens positief?

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Het kan idd dat een eventuele zwangerschap destijds nog niet op de echo zichtbaar was.

Ik zou je ook aanraden om een digitale clear blue met wekenindicator te doen.
    Welke test was degene die positief testte en waarme testte je negatief?

Succes hoor!

6. Cakes

Cakes Actief lid

21 nov 2014
    198
    0
    0
    Bij teveel hormoon geven sommige tests (kv bijv) een negatief resultaat !
    Ik zou bij de huisarts bloed laten prikken.

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Nee, ze worden nooit negatief. Wel kunnen ze iets lichter zijn. Maar negatief worden ze niet.

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dit inderdaad.

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123