Zou dit helpen?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door beauty2012, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nee idd...en wat doe je met een beest die een kronkel in de kop heeft?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Sinds wanneer is een mens een dier?
    En geldt jouw redenatie dan ook voor mensen die harder dan 30 rijden in een woonwijk?

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik reageer een beetje laat sorry... Ik zou er geen moment wakker van liggen als pedofielen die aan kinderen gezeten hebben de doodstraf kregen hoor. Ze hebben dat dan ook verdiend vind ik.
    Maar om nou plaatjes op facebook te gaan delen over dat ze aan de galg gehangen moeten worden?

Ik vind dat ze hier in ons landje eens wat harder op moeten treden tegen dit soort lui! Waarom zijn er zulke lage straffen...?? waarom wordt er niet meer aan gedaan om die gasten op te sporen??

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik vind het "te hard rijden in een woonwijk" en "het misbruiken van kinderen" wél een verschil.
    Als je te hard rijdt, doe je dat niet met de intentie om iemand te pijnigen. Wil niet zeggen dat ik het goed keur overigens.

Maar als je een kind verkracht, dan heb je de intentie om een kind kwaad toe te brengen, te pijnigen. Dan ben je in mijn ogen niet veel meer waard dan wat wij met dieren/beesten doen, die een kronkel in hun hoofd hebben. Waarom zou je geld en tijd in zulke figuren investeren?

Mensen die te hard rijden en daarbij een mens dood hebben gereden, hebben niet te hard gereden om dat te doen. Die mensen moeten zien te leven met hun daad.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja ik vind het ook niet echt een goede vergelijking met te hard rijden e.d.
    Alsof je te hard gaat rijden en bewust een kind aan wilt rijden...;)
    Ik zou misschien ook tegen de doodstraf moeten zijn.. ik ben christen en wij mogen niet voor eigen rechter spelen door iemand te doden of dood te wensen.
    Ik vraag me dan af 'moeten we ze dan hun gang laten gaan of een paar jaartjes opsluiten en ze weer laten lopen zodat ze weer verder kunnen gaan bij waar ze gebleven waren?'
    Het breekt mijn hart als ik aan al die weerloze kinderen denk in de greep van pedofielen... dan kan ik niet anders denken dan 'weg met die rotzakken!':x

Deel Deze Pagina