goeiemiddag ik ben nu 38weken en 6dagen ik heb sinds vanochtend heel erg last van me buik harde buiken met steken zouden dit nou weeen zijn? het is nog niet zo erg dat ik het niet meer uithou maar ze doen wel erg zeer moest net ook bijna overgeven:S elke keer krijg ik dan een harde buik en een steek in me zij / rug en af en toe me buik een zeurende steek. ik heb de minuten nog niet precies bij gehouden maar het komt wel om de 8min ongeveer en hoe lang de steek aanhoudt heb ik nog niet bij gehouden ????? groetjes
Dit zou heel goed het begin kunnen zijn. Ik zou wel gaan bijhouden hoelang de "steken" aanhouden. komen ze in een golfbeweging? Dus kun je ze voelen aankomen, en voel je ze ook weer afzwakken? Zo niet, zou ik even de verloskundige bellen voor de zekerheid, om te kijken of er niet iets mis is. Als het wel zo voelt is het waarschijnlijk begonnen en dan bellen op het afgesproken moment!
het is een heel irritant gevoel mn buik staat dan zwaar gespannen en tot nu toe voelk ze over het algemeen in mn zij t zakt wel af en toe iets af maar t zeurderige gevoel blijft toch wel aardig hangen als ik in en uit adem hard dan zakt ie iets af maar erna komt het weer vind het moeilijk want dalijk is het niks en dan bel ik voor niks naar me moeder en me vriend
Het kunnen ook voorweeen zijn. maar als je zegt dat het zoveel pijn doet, altijd even je verloskundige bellen, die komen liever een keer te vaak dan te weinig! Succes iig!
Heb je al gebeld? Ik zou dat wel doen. Mijn weeën zou ik nooit als 'steken' omschreven hebben, maar als een kramp die komt opzetten en weer afzwakt. Dus als het voor jou als steken voelt, zou ik de vk even bellen, om te bespreken wat dit kan zijn.
hallo nee heb nog niet gebeld ja t is moeilijk te beschrijven t is gewoon een felle pijn die blijft hangen elke keer tis niet zozeer een steek maar ik voel m buik samenspannen en dan een heel irritant gevoel erbij wat zeer doet net ging ik de hond uitlaten had ik er ook nog last van maar het is niet zo van dat ik zeg dat ik het niet uithou meer het is nog te doen voelt niet fijn maar niet dat ik lig te kramperen, en net in n badje ff gezeten toen had ik het ook gewoon
Gewoon even bellen met je verloskundige, zeker als het nu nog blijft aanhouden. Die kan dan even met je bespreken wat je precies voelt en zal dan misschien even willen kijken/voelen. Je moet hier niet te lang mee rond blijven lopen, want het kan ook iets anders zijn waarbij hulp snel nodig is!
het is helaas weer afgezakt heb nog wel elke keer harde buiken maar niet zo vaak meer als vanmiddag en de pijn komt af en toe eventjes maar wel erg vervelend heb liever dat je heel de tijd de pijn hebt en erna ervanaf ben dan heel de dag door een zeurend gevoel met harde buiken.
Niet getreurd, Lotteee. Ik had vorige week maandag een dag met heel veel voorweeën, zoals ik denk dat jij die vandaag hebt gehad. Die zwakte op een bepaald moment ook af en dinsdag had ik geen activiteiten meer in mijn buik. In de nacht van dinsdag op woensdag braken spontaan mijn vliezen en ben ik dezelfde dag nog bevallen. Het is voorwerk en kan daarna best snel op gang komen. Sterkte meis. Ik hoop dat het snel doorzet.