ritme...

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door suusfenna, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusfenna

suusfenna Nieuw lid

28 okt 2008
    1
    0
    0
    Hoi!

Mijn dochter van bijna 4 maanden heeft het volgende ritme qua tijden:
    01.00/04.00/7.30/1130/15.30. Ik geef half borstvoeding en half flesvoeding. Ze drinkt aan de fles 200 ml. per keer. Dus qua schema en het drinken gaat het hartstikke goed, alleen ik trek die 2x (borst|) per nacht gewoon niet meer. En ik krijg haar ritme gewoon op geen enkele manier anders. Heb echt alles geprobeerd, wakker maken, rekken etc. Het lukt mij gewoon niet.. Aangezien ik aankomende maandag weer aan t werk moet, lijkt het me wel heel erg lekker als ik in ieder geval maar 1x mijn bed uit moet.. Als het niet anders wordt, dan ga ik volledig over op flesvoeding zodat we dan ieder een flesje kunnen geven, maar eigenlijk wil ik nog wel bv blijven geven. HEbben jullie voor mij de gouden tip? Het is toch raar dat ze al zo vroeg de laatste fles krijgt?

Bedankt alvast, groet Suzanne

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    je zou hopen dat ze haar schema omgooit naar de lange ruk slapen in de nacht en op de dag haar voedingen pakken. probeer het eens door haar in de middag de borst te geven, dan komt ze misschien eerder voor de volgende voeding en zo kun je spelen naar fles later op de avond, waardoor ze misschien meer het ritme verplaatst en later in de nacht komt, of op den duur niet meer 's nachts.

succes
    heidi margit

Deel Deze Pagina